MS Windows
briani 27239
Scandisk til Boot
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-05-02 18:33

Hej

Hvordan kan jeg lave en XP scandisk scanning og reperation under boot af
computeren?

Problemet er at min ene 60 GB disk. Er der gået bananas I. Og Xp nægter at
komme videre til LOGON skærmen. MEd harddisken tændt. Problemet er kommet
efter noget kluder i filoverførsel fra anden PC. Så det er muligvis kun en
scandisk der er brug for. Drevet har 2 partioner. I NTFS. Den ene måske
FAT32

Altså kan jeg finde et bootdisk installation hvor der er inkluderet scandisk
der også kan scanne NTFS?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-05-02 16:00

> Problemet er at min ene 60 GB disk. Er der gået bananas I. Og Xp nægter at
> komme videre til LOGON skærmen. MEd harddisken tændt. Problemet er kommet

Smid disken i en anden XP- eller en 2000-maskine...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-05-02 17:47

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message

> Smid disken i en anden XP- eller en 2000-maskine...

tror du ikke der vil ske det samme, at XP ikke vil starte op?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-05-02 15:11

> tror du ikke der vil ske det samme, at XP ikke vil starte op?

Du skal jo ikke boote på den syge disk.