ECS P4S5A - problem. Computer fryser
Fra : Jan

Dato : 22-05-02 17:07

Hej NG.

Jeg har for nogen tid siden købt ECS P4S5A bundkort og 1,8 P4
processor.

Opmuntret af tidligere heldige opgraderinger kastede jeg mig over min
PII-266 og monterede disse ting.

Nu er problemet, at computeren under opstart fryser. Der går mellem 10
og 30 sekunder. Det eneste mønster jeg har observeret er, at for hver
gang jeg forsøger at genstarte, fryser den hurtigere og hurtigere.
Hvis jeg så lader den stå nogle timer, kan jeg igen nå op på omkring
de 30 sekunder.

Jeg har prøvet det med at flytte jumperne til ben 1-2 på JP4 og
tilbage. Uden held!

Har nogen erfaring udi dette?
Er det pga. manglende BIOS-opdatering, og hvis ja, hvordan går jeg det
under disse omstændigheder.

Vh. Jan