Tilbehør til Motorola V60
Fra : Michael Petersen

Dato : 22-05-02 14:59

Hej Gruppe.

Jeg har lige købt en Motorola V60 og er nu på jagt efter noget af det
tilbehør som findes til den. Jeg har ringet til motorola for at få oplyst en
forhandler af deres tilbehør og har også fået oplyst et par stykker men ingen
af de steder har de noget af det hjemme så man kan se det først. Er der nogen
der ved hvor (i kbh området) man kan finde tilbehør til Motorola V60.
Specielt er jeg interesseret i FM radio headset og Bordlader med ur
Hvis der er nogen der kender en forhandler der har det hjemme er jeg meget
interesseret i det.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?