Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søger billede med Hotel (eller noget der l~
Fra : Mikael N. Andersen

Dato : 22-05-02 12:33

Vi er ved at lave et edb system til et Hotel og mangler
et billede, som skal forestille det Hotel vi udvikler for.

Dvs. vi søger et billede med et Hotel (eller det der ligner),
man må meget gerne kunne se havet eller en sø også, samt en
skov.

Det vi ved, er at Hotellet, som er middelstort, ligger i udkanten
af en større provinsby i Danmark, tæt ved vandet og i smukke
bakkede omgivelser med en stor skov.

Jeg håber I kan hjælpe, jeg har søgt på www.jubii.dk efter "Hotel"
og er ved at kigge mange mange Hotellers hjemmesider igennem for
et pænt billede. Det eneste billedet skal bruges til er forside
og lignende i en rapport.

Mvh.
Mikael

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 22-05-02 12:35

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 22-05-02 13:04

Mikael N. Andersen wrote:
> Vi er ved at lave et edb system til et Hotel og mangler
> et billede, som skal forestille det Hotel vi udvikler for.

Så synes jeg da at I skal bede hotellet om et billede - rent PR- og
images-mæssigt er det jo ret ufikst at have nogle andres hotel på
forsiden af sit system...

MEN - et godt alternativ til jubii er <http://images.google.com>

mvh

Jesper Brunholm

--
IT-Vest Odense: <http://www.it-vest.sdu.dk/cim/>

Fra : Anders Christensen

Dato : 22-05-02 13:12

> Så synes jeg da at I skal bede hotellet om et billede - rent PR- og
> images-mæssigt er det jo ret ufikst at have nogle andres hotel på
> forsiden af sit system...

Jeg tror at hotelet er fiktion...
Og at det er til en opgave til noget studie...
Prøv evt på www.google.com også vælg billeder..

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-05-02 06:38

"Jesper Brunholm"
<nospam@brunholm-scharff.dk> skrev:

> Så synes jeg da at I skal bede hotellet om et billede -
> rent PR- og images-mæssigt er det jo ret ufikst at have
> nogle andres hotel på forsiden af sit system...

Det er et fiktivt Hotel, som Anders Christensen skriver.

> MEN - et godt alternativ til jubii er <http://images.google.com>

Jeg kigger videre der.

Mange tak indtil videre og ligeså til Niels Svendsen, det
billede er godt nok flot.

Venligst
Mikael

Fra : Niels Svendsen

Dato : 22-05-02 22:07

Hvis billedet kun er til internt brug, så se her
http://www.hotelteam-bornholm.dk/frdbg/frdbgdk.htm

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Tine Müller

Dato : 24-05-02 17:39

Hvad med hotel Frederiksdal
http://www.frederiksdal.dk/dlfkursus/frederiksdal/index.html

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-05-02 19:49

"Tine Müller" <tinem@email.dk> skrev:
<http://www.frederiksdal.dk/dlfkursus/frederiksdal/index.html>

Jeg takker for dit svar, men jeg tror vi er blevet enige om
at bruge det andet ;)

Venligst
Mikael