MS Windows
briani 27239
Windows Opdatering.
Fra : Klitgaard

Dato : 22-05-02 12:37

Hej..

jeg har brug for denne update:

http://www.microsoft.com/Downloads/Release.asp?ReleaseID=37942

Men den kan ikke installeres. Den brokker sig over at sproget ikke er
engelsk (kører Windows XP DK)

Findes der virkelig ikke en dansk udgave?

--
....Klitgaard

--
....Klitgaard

Fra : Madsen

Dato : 22-05-02 13:24

Klitgaard skrev:

> http://www.microsoft.com/Downloads/Release.asp?ReleaseID=37942

Aha! Det var altså derfor at min WinXP nægter at gå på powersaving på
skærmen når pauseskærmene fra pluspakken kører. Det har undret mig
længe så tak for det link.

Madsen.

Fra : Klitgaard

Dato : 22-05-02 14:08

> Aha! Det var altså derfor at min WinXP nægter at gå på powersaving på
> skærmen når pauseskærmene fra pluspakken kører. Det har undret mig
> længe så tak for det link.

Det var så lidt

Bare irriterende den ikke er lavet på dansk så jeg kan bruge den...

--
....Klitgaard

Fra : Madsen

Dato : 22-05-02 14:15

Klitgaard skrev:

> Bare irriterende den ikke er lavet på dansk så jeg kan bruge den...

Ja, det er også den største årsag til at jeg ikke gider danske Windows-
versioner mere. Jeg var så dum at købe en dansk Win2000 og det er et
stort rod hvad opdateringer angår. WinXP Pro UK er noget der fungerer
derimod. Her er man sikker på at sidde på første parket når der kommer
nye opdateringer, i stedet for at skulle sidde og vente i måneder på at
der kommer en dansk udgave, som ofte er fyldt med fejloversættelser
oven i købet.

Madsen.

Fra : SC

Dato : 22-05-02 14:38

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in
<Xns92169B2EF26C3copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>:

> [...]
>når der kommer nye opdateringer, i stedet for at skulle sidde og
>vente i måneder på at der kommer en dansk udgave, som ofte er fyldt

Denne her er vel det sammen, på dansk ?
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=37955&area=search&ordinal=6

--
SC ((-:
Smil det smitter

Fra : Klitgaard

Dato : 22-05-02 16:25

"SC" <sc@os.dk> skrev i en meddelelse

> Denne her er vel det sammen, på dansk ?

http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=37955&area=search&o
rdinal=6

1000 tak - du har lige reddet min dag!

--
....Klitgaard

Fra : SC

Dato : 23-05-02 14:36

"Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk> wrote in
<3cebb834$0$17502$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

[snip]
>1000 tak - du har lige reddet min dag!
>--
>...Klitgaard

Det var så lidt, jeg opdaterede den også selv. Nu virker min pauseskærm
også. Havde bare slået det fra før.

--
SC ((-:
Smil det smitter

Fra : Madsen

Dato : 22-05-02 15:17

SC skrev:

> Denne her er vel det sammen, på dansk ?

[Snip link]

Jo, det ser det ud til, men derfor kommer de engelske opdateringer nu
altså ofte før de danske. :)

Madsen.

Fra : SC

Dato : 22-05-02 15:43

<Xns9216A5B5C995Ecopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>:

>[Snip link]
>
>Jo, det ser det ud til, men derfor kommer de engelske opdateringer nu
>altså ofte før de danske. :)

Du har helt ret. Den engelske har release 11 april og den danske 17
april, men de var begge til at få fat i idag hvor subject er startet.

--
SC ((-:
Smil det smitter

Fra : Madsen

Dato : 22-05-02 15:51

SC skrev:

> Du har helt ret. Den engelske har release 11 april og den danske 17
> april, men de var begge til at få fat i idag hvor subject er startet.

Det har du ret i.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 23-05-02 14:57

SC skrev:

> Det var så lidt, jeg opdaterede den også selv. Nu virker min
> pauseskærm også. Havde bare slået det fra før.

Også her.
I det hele taget havde jeg før problemer med at WinXP ikke ville
slukke skærmen trods det at den havde overskredet den fastsatte tid.
Det problem er tilsyneladende også forsvundet med den opdatering, så
det er jo herligt. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 22-05-02 14:00