Spørgeskema på geocities.com virker ik ?
Fra : Martin

Dato : 07-02-01 22:47

Jeg har lavet et spørgeskema i Frontpage 98, men den virker ik på
www.geocities.com selvom de understøtter frontpage extensions...

http://www.geocities.com/lsvdk/diverse/anmeldelse.html
her er spørgeskemaet...

Er der nogen der kan hjælpe mig om hvorfor det ik virker og give mig
en løsning på det...?
Problemet er nok et eller andet med det der Webot Self ting... ved ik
rigtig hvad det egentlig er..!

på forhånd 1000 TAK for hjælpen

--
Bye for now
Martin

\ ICQ: 58847459 /
/\ Mail: martini@mailme.dk /\
>=)'> <'(=<
\/     \/
/ \

Fra : Camilla Scharff

Dato : 09-02-01 00:19

Martin <martini@mailme.dk> skrev...
> http://www.geocities.com/lsvdk/diverse/anmeldelse.html
> her er spørgeskemaet...

Hej Martin

Ved ikke om jeg umiddelbart kan hjælpe, men vil gerne prøve...
Du har lavet en fil i _private-mappen med det navn, som du gerne vil have
dine resultater sendt hen til, ikke?
Og check lige linket til den pågældende mappe - jeg mener at der plejer at
skulle stå hele stien - altså helt fra www. osv.html - (så vises det i koden
som "../mappenavn osv.html" (ligesom dine grafikfiler står benævnt) og så
har FP vist som standard at gemme formresults i en txt-fil (hedder vist
formresults.txt, hvis jeg husker rigtigt...), så check også lige om det kan
være problemet.

Jeg lurede jo lige i din kode, og bare for god ordens skyld - hvorfor må man
ikke hedde Ib Aa, eller skrive noget, som er mindre end 75 karakterer
(karakterer staves i øvrigt uden det sidste e (!)) - jeg ved godt, at det
selvfølgelig er for at sortere de mest irriterende junkbesvarelser fra, men
det forhindres nu nok ikke alligevel... Det er ret irriterende at få
beskeder poppende op om at man skulle have skrevet mere - og hvad nu hvis
man virkelig hedder Ib eller Ea eller??
Har i øvrigt lavet en testsending, så hvis du skulle ske at modtage noget
"kryptisk" test-noget, så er det fra mig...

Btw - din grafik ser ud af ht i høj opløsning! Den gentages fordi du har
lagt den ind som baggrund, så jeg så blå streger alle mulige og umulige
steder... ikke fikst!

Nå, det var vist lidt mere end lige formresults )

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Fra : Martin

Dato : 09-02-01 13:35

On Fri, 9 Feb 2001 00:18:33 +0100, "Camilla Scharff"
<camischa@jubiimail.dk> wrote:

>Martin <martini@mailme.dk> skrev...
>
>Hej Martin,

Hej Camilla

> [...]
>formresults.txt, hvis jeg husker rigtigt...), så check også lige om det kan

Hmm jo det havde jeg... men nu har jeg fundet på noget HELT andet, jeg
sender det simpelt hen igennem en perl fil som ligger på en anden
server... så du kan jo prøve igen

> [...]
>det forhindres nu nok ikke alligevel... Det er ret irriterende at få
>beskeder poppende op om at man skulle have skrevet mere - og hvad nu hvis

Jo det havde ik tænkt på at man kunne hedde...

> [...]
>
>Btw - din grafik ser ud af ht i høj opløsning! Den gentages fordi du har
>lagt den ind som baggrund, så jeg så blå streger alle mulige og umulige

Narj.. det ved jeg godt, men jeg har skrevet at den ses bedst i 1024 X
768, men jeg skal have lavet noget med viderestilling via opløsning...

>Nå, det var vist lidt mere end lige formresults )

Det gør ik noget.,.. det er dejligt med alt det feedback

--
Martin - martini@mailme.dk

Hvad fa'en er det for et navn ?
SuperG, og det skal betyde hvad ?