Fam. Tortie
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-05-02 11:15

Så er gulvet i "barsels-værelset" fyldt med "radiobiler"
for første gang er de små på egen pote uden for kassen,
gad vide om jeg ikke skulle flytte computer, tv og køle-
skab op på første sal, *GGG* der er ikke noget sjovere
end "radiobiler"

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-05-02 14:41

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> gad vide om jeg ikke skulle flytte computer, tv og køle-
> skab op på første sal, *GGG* der er ikke noget sjovere

Det kan du da bare gøre...
Men husk et kamera..*gg*
Og jeg vil klart give dig ret, "radiobil-stadiet" er helt sikkert det
sødeste katteudviklingstrin..;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : nitsen

Dato : 22-05-02 15:15

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev
> [...]
> gad vide om jeg ikke skulle flytte computer, tv og køle-
> skab op på første sal, *GGG* der er ikke noget sjovere

Åh - åh.......ja så er det inte nemt at løsrive sig - de er sååååååå nuser
på det stadie *suk* - oss på det stadie *grin* - du må ikke skrive sårn
noget - jeg bliver jo helt syg *grin* - synd der er så langt til Lolland og
jeg har arbejdsuge - Jens har aldrig set killinger på "radiobilstadiet" og
det er jo en brist i hans opdragelse *grin* - vi må se billeder *hop hop* -
hvad siger Tortie til de begynder og fimse rundt?

Mvh

Anita der sidder og dagdrømmer om Agnes, Ada og de 4 små NN'er og Frode der
påstår han ihvertfald aldrig har lignet en radiobil *hrmpffff*