hvem ved noget om asus k7v ???
Fra : giller

Dato : 22-05-02 10:12

jeg mangler hjælp til onboard lyd, når jeg vil instalere driveren fortæller
den mig at det ikke er aktiveret, men jeg har sat den til auto i bios,

og så ved jeg ikke hvad den lille blå 4 pins connector på bundkortet er til
de var alle sat til off, ny har jeg prøvet at sætte dem til on, men det er
som om at det ikke har nogen fysisk effekt

og svar venligst ikke med links til alle mulige engelske sider for der
fatter jeg alligevel ikke en brik..

hilsen Giller

Fra : jensen

Dato : 22-05-02 13:06

"giller" <gilbert*REMOVE*@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som om at det ikke har nogen fysisk effekt
>
> og svar venligst ikke med links til alle mulige engelske sider for der

den jumper Audio_EN skal bare være Enable , så skulle dit os gerne selv
finde det , men kan jo være det ikke virker .
jeg har prøvet det , og jeg synes det styrer total minus

jensen

Fra : Jesper Larsen

Dato : 22-05-02 15:39

jeg havde samme problem
det løste jeg ved at hente en driver der passede til chipset fra
produsentens hjemmeside
den der var sendt med bundkortet passede ikke