Studie Hjemmeside
Fra : High End

Dato : 22-05-02 09:15

Her er en side til et lille studie jeg fandt på nettet.
Der er faktisk nogle OK numre i deres Songlist. isør gruppen Enjoy..
Er der nogle der har hørt om dem??

www.mh-studios.dk

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 22-05-02 16:26

"High End" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> Her er en side til et lille studie jeg fandt på nettet.
> Der er faktisk nogle OK numre i deres Songlist. isør gruppen Enjoy..
> Er der nogle der har hørt om dem??
>
> www.mh-studios.dk

Det var da pudsigt, du lige faldt over den side.... På musik.produktion.dk
ved du, hvilke sange, der er indspillet sidst, så det lyder lidt uldent, gør
det ikke?

/Ulrik

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 22-05-02 17:04

"Ulrik Lauritzen" <ulau98@12mail.dk> wrote in message

> [...]
> ved du, hvilke sange, der er indspillet sidst, så det lyder lidt uldent,

Mener du at de ligefrem laver reklame? 8o/

De kunne da godt bare indrømme at det er dem selv. *G*

/Morten

Fra : Astrid

Dato : 22-05-02 21:13

"Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> gør
>
> Mener du at de ligefrem laver reklame? 8o/
>
> De kunne da godt bare indrømme at det er dem selv. *G*

You can't blame a man for trying ... det er da alt andet lige ikke særligt
sandsynligt, at folk på dk.kultur.musik også er på
dk.kultur.musik.produktion (med løg på).

/astrid

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 23-05-02 09:32

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> wrote in message

Jeg trækker mig tilbage. Enten gør de virkelig noget ud af det, og vælger
forskellige newsservere, eller også tager vi fejl.

FUT: mudderkastning

/Morten

Fra : High End

Dato : 23-05-02 08:27

Faktisk så fandt jeg siden på netop dl.kultur.musik.produktion...
Så jeg kontaktede Enjoy på den mail på deres hjemmeside, hvor jeg fik disse
oplysninger...
Iøvrigt kan man også høre at de numre er nyere og bedre inspillet, plus man
kan se at de numre er fra 2002..som de eneste med Enjoy...

Så jeg har ikke noget med Enjoy at gøre......prøvede bare at gøre lidt
reklame for noget jeg syntes var godt....

mvh.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 23-05-02 09:10

> [...]
disse
> oplysninger...
> Iøvrigt kan man også høre at de numre er nyere og bedre inspillet,

Se det er jo det, der er sjovt - man kan netop ikke høre, at det er optaget
for nyligt. Det kunne uden problemer være optaget for ti år siden. Så det
var min overbevisning, at hvis man skrev, at Enjoy faktisk lyder godt, ja så
må man ha' noget med enten bandet eller studiet at gøre. Det kan ikke være
en objektiv vurdering.

/Ulrik

Fra : High End

Dato : 23-05-02 09:44

Du kan da sagtens høre forskel på de numre der står 2000 på og så dem fra
2002 altså rent lydteknisk...
Desuden står der jo også hvornår de er fra....
Men det er også lige meget, jeg syntes bare at det lød OK....og så var der
en fra produktion.dk der havde en anden opfattelse, så jeg skrev at han
skulle høre de andre istedet for, da jeg synes de var bedre....

mvh.