jeg medsender lige det svar jeg har fået fra dem, læg mærke til at de tosser
ikke har svaret på mit om nyt medlemskort!!!
det er fanme irriterende at man ikke kan få svar på 2 ? ad gangen, så skal
man prøve igen, men det er typisk for dem har har sendt email til at jeg kun
har fået et halvt svar Grrrrrrrrrrrrr.
fra Nokia:
Tak for din interesse i Nokias produkter.
Badgekampagnen ( det gratis badge) er blevet forsinket på grund af
tekniske problemer med at opdatere hjemmesiden. Nokia undskylder for
ulejligheden og henviser kunderne til at tjekke hjemmesiden
http://www.club.nokia.dk regelmæssigt den næste uge.
Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen.
Med venlig hilsen
Helga Lund Schnetler
Nokia Service Professional
Club Nokia Careline
-----Original Message-----
Sent: zondag 4 februari 2001 2:09
To: Club Nokia Careline Danish
Subject: PC/HS/072001/badge
Product: 6210
Category: hardware
Question: Hej
Det er ikke let at bruge jeres Club.nokia sider!! i skriver at man kan får
det 1. "personal badge" til 6210 gratis men når man vil bestille får man
beskeden at man ikke har nogen konto- jeg vil ikke købe credits bare for
at få et "gratis" badge!! og desuden står der at man skal bestille inde
for 7 dage efter reg. af telefon , så hvis du kan skaffe mig et badge uden
at jeg skal i gennem en masse problemer så ville det være dejligt.
teksten skal lyde "Booggyman" og kan sendes til mig :
xxxxxx
PS: får jeg ikke et nyt medlemskort??
har siden min 8810 reg. en 8850 og nu en 6210 men har stadig det gamle
m.kort som var gyldigt til 8/00!!!