Bøssebaren "Cozy Corner"
Fra : Mic

Dato : 21-05-02 22:04

Hey...

En af mine venner skal giftes (idiot som han er) og i den forbindelse
overvejer vi at drøne ham ind forbi Cozy Corner inde i København, da det vil
være en oplevelse han ALDRIG glemmer. Og så ville jeg høre om der er nogen
her i gruppen der kender nogen, der kender nogen... I ved hvad jeg mener.
Lidt inside info og en eventuel personlig kontakt ville blive påskønnet.....

Mic

Michael Colding
redaktør, http://www.MandeZonen.dk
Skrivekløe? Vi mangler ALTID nye talenter.

Fra : Chokmah

Dato : 21-05-02 23:58

On Tue, 21 May 2002 23:04:27 +0200, "Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>overvejer vi at drøne ham ind forbi Cozy Corner inde i København, da det vil

Det GØR han ikke

>Og så ville jeg høre om der er nogen
>her i gruppen der kender nogen, der kender nogen... I ved hvad jeg mener.
>Lidt inside info og en eventuel personlig kontakt ville blive påskønnet.....

tro det eller ej men homofoben har faktisk været der ... det er godt
nok mindts 5 år siden men det er jo lidt som at gå i teater -... det
er helt og aldelse *vandvitigt* der e rihvertilfælled intet overlad
til fantasien !!!!

men kender nogen nej .....hvad tænker du på med inseide info ??
MvH
Bo
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Mic

Dato : 22-05-02 06:38

> Det GØR han ikke

Nej. Det gør han IKKE...... *G*

> [...]
> til fantasien !!!!
>
> men kender nogen nej .....hvad tænker du på med inseide info ??

Nogen der kender en bartender eller noget derinde man kan lave en aftale med
om at komme, så han/vi ikke skal bokse os vej fre baren til hoveddøren. Mere
for ikke at træde nogen (andre end min kammerat) over tæerne, da det jo IKKE
er meningen....

Mic

Fra : Henning

Dato : 22-05-02 19:14

Mic wrote:
> [...]
> der er nogen her i gruppen der kender nogen, der kender nogen... I
> ved hvad jeg mener. Lidt inside info og en eventuel personlig kontakt

Ring der ind
Ellers spørg Knold om han kender nogen der inde.

MVH
Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-05-02 21:13

[Mic | Tue, 21 May 2002 23:04:27 +0200]

>En af mine venner skal giftes (idiot som han er) og i den forbindelse
>overvejer vi at drøne ham ind forbi Cozy Corner inde i København, da det vil
>være en oplevelse han ALDRIG glemmer.

Personligt synes jeg at det er en lidt "flad" idé; altså hvis han eller
andre ikke er bøsse/bi e.l., giver det ikke rigtigt mening at komme på
Cozy, altså udover at det kan være et lidt sjovt sted.

Beklager, men det giver mig en lidt dårlig smag i munden; lidt a.la. en
tur i Zoo eller et andet "freakshow"...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Mic

Dato : 22-05-02 22:15

> Beklager, men det giver mig en lidt dårlig smag i munden; lidt a.la. en
> tur i Zoo eller et andet "freakshow"...

Hey René.....

Det er IKKE for at fremstille bøsser negativt eler sådant, men alene fordi
han ALDRIG ville komme et lignende sted ellers. Og en Polterabend SKAL
huskes for at være anderledes. Og du budre sgu kende mig godt nok til at
vide at jeg er aldeles liberal overfor bøsser trods det at MIT røvhul nu
engang er ensrettet (Ja, jeg ved det godt: Det er langt fra alle bøsser der
dyrker analsex osv)....

Mic

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-05-02 21:31

[Mic | Wed, 22 May 2002 23:15:16 +0200]

>Det er IKKE for at fremstille bøsser negativt eler sådant, men alene fordi
>han ALDRIG ville komme et lignende sted ellers.

Det ved jeg udemærket godt; det er slet ikke den slags mørke
mentaliteter jeg tilskriver dig...

Problemet er ganske simpelt, at i størstedelen af dette land (og resten
af verdenen med for den sags skyld), glor folk helt vildt hvis 2 fyre
skulle finde på at kysse hinanden.

På diverse bøssebarer har man et slags åndehul, hvor man kan kysses i
fred uden at folk *GLOR* og den "luksus" synes jeg faktisk at man har
krav på et sådant sted.

Så, jeg ved sgu' godt at I ikke har planer om at gøre det som noget
negativt, men summa sumarum kommer I /han alligevel for at glo (er jo
ikke til at undgå, hvis han/I ikke kommer der til hverdag), og det er
det som jeg synes I burde undgå...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Mic

Dato : 24-05-02 09:39

> Det ved jeg udemærket godt; det er slet ikke den slags mørke
> mentaliteter jeg tilskriver dig...

Det var sgu da helt rart... *G*

> [...]
> negativt, men summa sumarum kommer I /han alligevel for at glo (er jo
> ikke til at undgå, hvis han/I ikke kommer der til hverdag), og det er

OK. kan jeg så ikke overtale dig og Nico til at være hans "dobbeltdate" et
par timer den aften så... *GGG*
Med andre ord: Point taken.....

Mic

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-05-02 19:54

[Mic | Fri, 24 May 2002 10:38:48 +0200]

>OK. kan jeg så ikke overtale dig og Nico til at være hans "dobbeltdate" et
>par timer den aften så... *GGG*

Well, hvis han er ung, sprød & lækker, og med på en trekant med et
perverst bøssepar fra provinsen, såeh...

>Med andre ord: Point taken.....

Thanks

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Mic

Dato : 24-05-02 21:04

> Well, hvis han er ung, sprød & lækker, og med på en trekant med et
> perverst bøssepar fra provinsen, såeh...

Hmmmm.... Hvad med : Midttrediverne, halvfed, nærmest homofobisk og sikkert
stangstiv på pågældende tidspunkt. Og iklædt lædertøj og en vest fra The
Blue Oyster Bar?? Jeg vil godt give en flaske for de3t?? *LOL*

> Thanks

Jajaja.... Vi er vel alle venner.....

Mic

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-05-02 22:04

> [...]
> stangstiv på pågældende tidspunkt. Og iklædt lædertøj og en vest fra The
> Blue Oyster Bar?? Jeg vil godt give en flaske for de3t?? *LOL*

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hvor grineren*LOOOOOOOOOOOOOOOOL*
jeg kan simpelthen lige se ham for mig i det outfit
ganske genialt*GGGGGGGGG*

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Mic

Dato : 24-05-02 22:49

> waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hvor grineren*LOOOOOOOOOOOOOOOOL*
> jeg kan simpelthen lige se ham for mig i det outfit
> ganske genialt*GGGGGGGGG*

Så bare vent til du finder ud af hvad jeg har planlagt til Mark's
polterabend.... *gnække*

Mic

Fra : Chokmah

Dato : 23-05-02 00:38

On Wed, 22 May 2002 22:13:09 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

HI Rene

>Personligt synes jeg at det er en lidt "flad" idé; altså hvis han eller
>andre ikke er bøsse/bi e.l., giver det ikke rigtigt mening at komme på
>Cozy, altså udover at det kan være et lidt sjovt sted.

NU e rjeg jo som bekendt ikke bøsse men - jeg synes da at Cozy er
meget skæger ind hvad der nu ellers ligger i den gade kralskapolski og
tex og hwa fan der nu er ; der er lidt New York New York over
.....indrømmet jeg har arldrig helt fanget begejstringen for Tommy
sebach ????

>Beklager, men det giver mig en lidt dårlig smag i munden; lidt a.la. en
>tur i Zoo eller et andet "freakshow"...

Det er jo et åbent sted .... hvor alle kan komme og hvis jeg i
tidernes morgen var kommet ind med tog fra Jyllland - nord weste
jylland hvor man drak øl af flaske på borde af eg .
så ville Cozy helt sikkert ha været det tætteste jeg kom på at opleve
et afsnit af x-file i virkligheden.

menjeg synes da ikke at de har noget i mod hetroer der inde med mindre
det har forandret sig de sidste 5 år ?
de kommer jo og der kommer mange - de er knap så glade for hetro
seksuelle kvinder - eller de bliver simpelthænd ignoreret - jeg havde
en veninde med der inde for ca 5 år siden og hun har sgu blik fang nok
.... men hun var mål løs over hvor ignorert hun blev .

jeg var da nød til at side og lide 2 colaer på kalskapolski for at hun
kunne genopbyygge sin selv tillid igen

menjeg tror ikke de homoseksuelle der kommer der har noegt i mod at
blive gloed på ellers ville de well gå i en lukked klub ?

MvH
Bo

Fra : Mr

Dato : 22-05-02 23:40

"Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote in message news:<3ceab62e$0$18644$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> Lidt inside info og en eventuel personlig kontakt ville blive påskønnet.....

Mic,

Jeg synes, at det er en utrolig dårlig ide du har fundet på. Dels ved
jeg ikke hvor interessant Cozy er for ikke-homosexuelle, og dels så
synes jeg at det er direkte nedgørende at i den grad bruge/behandle
bøsser og lesbiske som "en oplevelse han ALDRIG glemmer". Tænk engang,
at på grund af sin sexualitet blive gjort til en "udstillingsgenstand"
eller noget "pinligt" som din ven skal opleve og aldrig glemme.

Uanset hvad den måtte være, så synes jeg ikke at folks sexualitet bør
sidestilles med "freakshow" - men det er faktisk hvad du gør....

Fra : Mic

Dato : 23-05-02 00:07

> Uanset hvad den måtte være, så synes jeg ikke at folks sexualitet bør
> sidestilles med "freakshow" - men det er faktisk hvad du gør....

Nej. Det er det faktisk ikke.

Mic

Fra : Chokmah

Dato : 23-05-02 00:47

On 22 May 2002 15:40:07 -0700, themrt10@hotmail.com (Mr) wrote:

>Jeg synes, at det er en utrolig dårlig ide du har fundet på. Dels ved
>jeg ikke hvor interessant Cozy er for ikke-homosexuelle,

prøv at gå på kralskapolski - så er ALT ANDET interesandt !!!
og selv omman ikke lige har den præferance så kan det jo godt være
spænende/lærerigt at være sammen med folk der har det !

> og dels så
>synes jeg at det er direkte nedgørende at i den grad bruge/behandle
>bøsser og lesbiske som "en oplevelse han ALDRIG glemmer".

jamen det holder bøsser og lesbiske da ikke op med at være bøsser og
lesbiske af og hvis en anden for en oplevelse som han arldirg glemmer
jamen så er det da fint - hvi sjeg med min blotte tilstedeværlse ku gi
en oplevelse som en eller anden arldrig glemmer , det må da være
dejligt nemt - man skal jo ikke gøre noget .... !

> Tænk engang,
>at på grund af sin sexualitet blive gjort til en "udstillingsgenstand"

penis vagina kontakt du kan købe det i en hver kiosk

>eller noget "pinligt" som din ven skal opleve og aldrig glemme.
>
>Uanset hvad den måtte være, så synes jeg ikke at folks sexualitet bør
>sidestilles med "freakshow" - men det er faktisk hvad du gør....

man oplever som man gør
man signalere som man nu synes er bedst
der er ikke dress code og alle kan komme ind uanet hvad derres
motivasionen er ; det er præmissen for alle gæster !

og hvis man ikke kan undgå at få ondt i røwen af at blive gloed på
fordi man er anderledes så må man søge en klub hvor man kan være i
fred - tingene hænger jo sammen !

MvH
Bo

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-05-02 07:57

"Mr" <themrt10@hotmail.com> wrote in message
[klip]
> [...]
> at på grund af sin sexualitet blive gjort til en "udstillingsgenstand"
> eller noget "pinligt" som din ven skal opleve og aldrig glemme.

Hov-hov-hov. Mig bekendt er en ikke ringe del af homoseksuelle mænd
faktisk glade for at blive gjort til "udstillingsgenstand". Og lad nu
være med at tage tingene så pokkers alvorligt. Der er sgu' ikke noget
nedgørende i den idé. Det er faktisk dig, der nedgør, da du tillægger
selskaber motiver, de garanteret ikke har.

> Uanset hvad den måtte være, så synes jeg ikke at folks sexualitet bør
> sidestilles med "freakshow" - men det er faktisk hvad du gør....

Folks seksualitet _er_ da et "freakshow" (min egen inklusive). Og
heldigvis for det, ellers var det godt nok en kedelig verden, vi levede
i.

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-05-02 21:36

[Jens Bruun | Thu, 23 May 2002 08:56:32 +0200]

>Og lad nu være med at tage tingene så pokkers alvorligt.

Helst, ja - det var faktisk blot en ganske lille indsigelse jeg gjorde,
der kom til at starte dette.

>Hov-hov-hov. Mig bekendt er en ikke ringe del af homoseksuelle mænd
>faktisk glade for at blive gjort til "udstillingsgenstand".

Ej, hvor hulen har du dog den slags ævl fra? Tror du at det er derfor
at man går på bøssebar o.l. - i et fjollet håb om at der kommer nogle
heteroer på polterabend og glor på en?

Naaah, ikke troværdigt...

>Folks seksualitet _er_ da et "freakshow" (min egen inklusive). Og
>heldigvis for det, ellers var det godt nok en kedelig verden, vi levede
>i.

Ja, for satan - ganske enig, og kan tilslutte mig det samme om min
seksualitet.

Men kommer man som ensom ung bøsse fra landet, fandes usikker på sig
selv og er kommet til et fredeligt åndehul, er det sgu' ikke en flot
heteroer på polterabend, man har brug for at møde, og det er den slags
jeg gerne vil beskytte dem imod.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmah

Dato : 24-05-02 01:16

On Thu, 23 May 2002 22:35:53 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>selv og er kommet til et fredeligt åndehul, er det sgu' ikke en flot
>heteroer på polterabend, man har brug for at møde, og det er den slags

ja men der har Pan så vidt jeg er ointeret igenem formanden der er en
kvinde som jeg kender mødesteder for ny begynder - det er farligt at
være til for alle.....ikke bare unge bøsser fra skjern.... kan alle
komme ind så må man også regne med at møde alle - vi kan da gå der ned
og glo til dss festen hvis der er nogen der har lyst ? der er ikke
så langt og jeg tror well det plejede at koste en 20 kr at komme ind
MvH
Bo
--
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html http://alice.vincent.net/78.html#The_Quiet_Room

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-02 07:29

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> stjal båndbredde med følgende:
> [...]
>
> Ej, hvor hulen har du dog den slags ævl fra? Tror du at det er derfor
> at man går på bøssebar o.l. - i et fjollet håb om at der kommer nogle

Come on. Det var jo ikke just det, jeg mente. Vær nu heeelt ærlig og
modsig mig så (hvis du tør), når jeg igen påstår, at en ikke ringe del
af bøsser inkluderer ekshibisionisme (og vel også voyeurisme) i deres
seksualitet

> Ja, for satan - ganske enig, og kan tilslutte mig det samme om min
> seksualitet.

Der kan du bare se

> [...]
> selv og er kommet til et fredeligt åndehul, er det sgu' ikke en flot
> heteroer på polterabend, man har brug for at møde, og det er den slags

Hmm. Skal vi gætte på, at den nyudsprungne, usikre, unge bøsse fra
landet nok ikke starter sin "karriere" med et besøg på "Cozy Corner"?

--
-Jens B.

Fra : Anita

Dato : 24-05-02 10:32

"Jens Bruun" skrev

> [...]
> modsig mig så (hvis du tør), når jeg igen påstår, at en ikke ringe del
> af bøsser inkluderer ekshibisionisme (og vel også voyeurisme) i deres

Kunne man forestille sig at bøsse blot var mere bevidste om deres
seksualitet, idet de formentlig har været nødt til at tage det hele op til
grundig revision. Idet de har gjort sig en masse overvejelser og har en klar
forståelse for deres seksuelle grænser, er de måske heller ikke bange for at
træde frem og udstille sig selv og den dertil hørende seksualitet.

Blot en tanke...

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-02 11:04

Anita <anita@stofanet.dk> stjal båndbredde med følgende:

> [...]
> og har en klar forståelse for deres seksuelle grænser, er de måske
> heller ikke bange for at træde frem og udstille sig selv og den

Ja, det kunne man sagtens forestille sig. Det ville faktisk forklare og
underbygge min påstand, så den køber jeg 100%

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 24-05-02 11:46

Jens Bruun skrev:

> Anita <anita@stofanet.dk> stjal båndbredde med følgende:

> Ja, det kunne man sagtens forestille sig. Det ville faktisk
> forklare og underbygge min påstand, så den køber jeg 100%

Me too.. men problemet den er at uhyggeligt mange heteroer er
pissekedelige når de jokker udenfor døren fordi de propper deres
seksualitet ned i en skuffe med hængelås på som kun åbnes i
tilfælde af fuldskab. Læs i Ud og Se med DSB den med Susanne
Brøger på forsiden, der er der en god artikel om smilet skrevet af
Steen Bostrup. Den mand kan den ondelyneneme formulere sig og i
den får danskerne en på lampen fordi de ikke smiler mere og mere
ægte.

Hilsen
Tomas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-05-02 20:00

[Anita | Fri, 24 May 2002 11:31:37 +0200]

Smukt, Anita... smukt! :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmah

Dato : 25-05-02 03:32

On Fri, 24 May 2002 11:31:37 +0200, "Anita" <anita@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>forståelse for deres seksuelle grænser, er de måske heller ikke bange for at
>træde frem og udstille sig selv og den dertil hørende seksualitet.

jamen så er Cozy Corner da også stedet at gøre det
og jeg kan stadigt ikke se hvis man på erkendelsens stige er nåed så
vidt så man går i byen i et par læder bukser uden røven er dægget
til...ja det kan man faktisk få !!!! Ami har et par siger hun !
menjeg har nu kun set det på Cozy Corner irl - men der var også dømt
hyre vogn til hwa hed det waterlou eller noget i den dur hvor der var
kvinde strip en vand 45 kr at betale entre 100 bops..... men så var vi
også rolige igen
MvH
Bo

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-05-02 20:00

[Jens Bruun | Fri, 24 May 2002 08:29:12 +0200]

> [...]
>modsig mig så (hvis du tør), når jeg igen påstår, at en ikke ringe del
>af bøsser inkluderer ekshibisionisme (og vel også voyeurisme) i deres

'gu fanme vil jeg da modsige dig (og tør) - var også i gang med at rulle
en større svada op, men så at Anita havde sagt det samme, blot mere
precist, så den svada slipper du for alligevel :)

>Hmm. Skal vi gætte på, at den nyudsprungne, usikre, unge bøsse fra
>landet nok ikke starter sin "karriere" med et besøg på "Cozy Corner"?

Det er faktisk ikke til at vide; hvis man har snakket med andre bøsser,
komme man dér hvor de kommer - hvis man en dag har hørt navnet flygtigt,
er det det sted hvor ens liv "får mening"...

Jeg kom første gang på PAN, fordi jeg var kommet til at snakke med noget
ungdomsrådgivning, men ellers kunne jeg ligeså nemt have endt på
Centralhjørnet (med de setbacks det kunne have medført )

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmah

Dato : 25-05-02 03:27

On Fri, 24 May 2002 20:59:36 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Jeg kom første gang på PAN, fordi jeg var kommet til at snakke med noget
>ungdomsrådgivning, men ellers kunne jeg ligeså nemt have endt på
>Centralhjørnet (med de setbacks det kunne have medført )

Guuuuuuuuuuud der har jeg faktisk også været de har faktisk en suveræn
morgen buffet men der ku man altså godt havene ude at opdage at der
var noget Øhh hvad skal jeg sige ....homo over det ?!?!

sig mig en ting masken det er da også en homo sted er det ikke ?

men man for sgu virkeligt et solidt morgen måltid for 30-max 40 kr

men det er rigtigt oplevelsen ligger på Cozy Corner... jeg tror man
skal til new york for at finde noget der ligner måske london
regards
Bo

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-05-02 12:44

[Chokmah | Sat, 25 May 2002 04:26:36 +0200]

>Guuuuuuuuuuud der har jeg faktisk også været de har faktisk en suveræn
>morgen buffet

Jeps, det er nemlig rigtigt.

>men der ku man altså godt havene ude at opdage at der
>var noget Øhh hvad skal jeg sige ....homo over det ?!?!

Præcist, jeg har da også oplevet at en hetero trak mig med dér,
udelukkende for morgenmadens skyld...

>sig mig en ting masken det er da også en homo sted er det ikke ?
Jeps.

>men det er rigtigt oplevelsen ligger på Cozy Corner... jeg tror man
>skal til new york for at finde noget der ligner måske london

Beklager, men jeg kender ikke gå-i-byen-københavn nok til at give dig
ret eller ej; jeg har haft nogle fede oplevelse (nej, ikke sex) som
bøsse i København og det samme i London, men det var før jeg blev
""etableret""

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmah

Dato : 24-05-02 00:51

On Thu, 23 May 2002 08:56:32 +0200, "Jens Bruun"
<jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> wrote:

HI Jens B

>Folks seksualitet _er_ da et "freakshow" (min egen inklusive). Og
>heldigvis for det, ellers var det godt nok en kedelig verden, vi levede
>i.

og hvis det ikke er det så
1.) hold det privat
2.) mener man ikke det tåler almen offentlig interesse - så gå i en
klub med lieg sinde !

hetro sm fetish eller homo

MvH
Bo M M

Fra : Jacob Kaagaard

Dato : 24-05-02 21:33

> [...]
> her i gruppen der kender nogen, der kender nogen... I ved hvad jeg mener.
> Lidt inside info og en eventuel personlig kontakt ville blive

Hej,

Hvis nu i skal ud og kigge på os bøsser - og det samtidig skal være
"autentisk" på den "underholdende" måde, så ta' da på Amigo Sauna, det
ligger lige over for Cosy.

Mvh
Jacob (ny i denne gruppe

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-05-02 12:41

[Jacob Kaagaard | Fri, 24 May 2002 22:32:40 +0200]

>Hvis nu i skal ud og kigge på os bøsser - og det samtidig skal være
>"autentisk" på den "underholdende" måde, så ta' da på Amigo Sauna,

Og du er ikke bange for at han ved at opleve bøsser i en sexsauna, får
bekræftet de fleste fordomme om os?

Og nu har Mic jo bekræftet at han ikke er så sprød enda, så det gør ikke
noget...

>Jacob (ny i denne gruppe

Jamen, velkommen da!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Mic

Dato : 26-05-02 15:40

> Og nu har Mic jo bekræftet at han ikke er så sprød enda, så det gør ikke
> noget...

Sprød???? Definér, S'il vous plait.......

Mic

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-05-02 18:46

[Mic | Sun, 26 May 2002 16:40:01 +0200]

>Sprød???? Definér, S'il vous plait.......

Uh, det er det svære ord... En sprød fyr, er ung, lækker, lidt fræk &
lidt uskyldig; det er næsten lige så svært at beskrive som smagen af et
jordbær.

Hvis jeg skal referere til noget kendt, (så lige SW-II i dag) så HAR
Ewan McGregor været ganske sprød for en pæn sjat år siden, og Hayden
Christensen har sikkert også været det for et par år tilbage...

Ellers kom med et forslag, så skal jeg uddybe det :)

René
www.rene.hjorth.com