program til billedbeskeder
Fra : Hellfire

Dato : 21-05-02 21:08

Kan man ikke labe sine egen billedbeskeder, og overføre dem via datakabel, i
given fals hvad program skal jeg så bruge.

Det er en Nokia 3310 jeg har

På forhånd tak

René Hornbech Jensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-05-02 23:41

Hellfire skrev:

>Kan man ikke labe sine egen billedbeskeder, og overføre dem via datakabel, i
>given fals hvad program skal jeg så bruge.

Prøv at kigge lidt på tidligere indlæg i gruppe - det er et af de mest
spurgte spørgsmål.

En søgning på Google giver også bid - klik på siden du ser øverst:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&querytime=S&q=logo+nokia

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jesper

Dato : 22-05-02 07:56

Jo, da....
Jeg roder meget med mobil og kan kun anbefale at downloade LOGOMANAGER
gennnem www.download.com og så finde et carck et sted...
Derefter et smut i www.Thansen.dk og bestille et datakabel, og så er du godt
kørende...

Jesper