La Strada
Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 21-05-02 20:34

Jeg har lige fået svar fra Criterion på mit spørgsmål ang. hvornår de påtænker at udgive La Strada på DVD. I starten af 2003 var svaret. Jeg glæder mig allerede til at gense denne perle fra Fellini og jeg kan varmt anbefale filmen til alle som elsker "menneskefilm"!

http://www.criterionco.com/asp/

Jørgen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-05-02 20:45

"Jørgen Jacobsen" <jabber@stofanet.dk> writes:

> [...]
> svaret. Jeg glæder mig allerede til at gense denne perle fra Fellini
> og jeg kan varmt anbefale filmen til alle som elsker "menneskefilm"!

Mens man venter kan jeg anbefale en anden Fellini-film i Criterions
katalog: 8 1/2

Criterions udgave er virkelig god (en 2 disk udgivelse med meget
baggrundsmateriale)