MS Windows
briani 27239
Læsning af NTFS-diske under Win98?
Fra : Skryder

Dato : 21-05-02 18:34

Hej NG'ere,
Er det muligt at læse sine NTFS-diske når jeg har booted op med Win98?? Jeg
kører med dual-boot, XP og 98SE, men har det med at glemme at flytte de
filer jeg skal bruge over på FAT32-diskene. Det skal dog siges, at det er
udelukket at jeg ændrer min XP til at køre FAT32, men det kunne jo være at
der fandtes noget software til formålet.

/Søren

Fra : Madsen

Dato : 21-05-02 19:01

Skryder skrev:

> Er det muligt at læse sine NTFS-diske når jeg har booted op med
> Win98?

Ikke uden et tredjepartsprodukt.
<http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/ntfswin98.shtml> f.eks.

Madsen.

Fra : Skryder

Dato : 22-05-02 15:29

> Ikke uden et tredjepartsprodukt.
> <http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/ntfswin98.shtml> f.eks.

Jamen, det var jo lige det jeg søgte. Mange tak, Madsen !!!

Mvh.
Søren