hjælp til id af sang
Fra : Lars Bernau

Dato : 07-02-01 21:47

Hjææælp ... hvem sang "så tager vi cycklerne frem"

håber at der er nogen der kan hjælpe!

Lars Bernau

"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk, der ved, hvad de taler om"
-K. Schumacher

Fra : Hauge

Dato : 07-02-01 21:55

Hejsa

"Lars Bernau" <bernau@mail.dk> wrote in message
> Hjææælp ... hvem sang "så tager vi cycklerne frem"

Poul Kjøller, han skrev den også.

Mvh Hauge

Fra : Lars Bernau

Dato : 07-02-01 21:59

> Poul Kjøller, han skrev den også.

Er det ikke "Jeg er så glad for min cyckel" ????

Jeg mindes at den var med i et af de fra Rockrosinen & Pølseenderne mix
fra start 90'erne.... Mener muligvis det er Sir' Henry, men er absolut
ikke sikker...

Fra : Uffe Christensen

Dato : 08-02-01 13:27

Hauge <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message news:95sg81.a4.1@CUThrcnet.dk...
> Hejsa
>
> "Lars Bernau" <bernau@mail.dk> wrote in message
>
> Poul Kjøller, han skrev den også.

Det er ikke den, der efterlyses. Kjøllers hedder "Cykelsangen".
Som det er skrevet er den efterlyste blandt andre lavet af ØM

UffeC

Fra : Sir Humphrey

Dato : 07-02-01 23:23

ØM - Østjysk Musikforsyning har sunget den i 1970'erne. Den findes på en af
deres LP'er - husker ikke lige hvilken.
Forsanger var den berømte H.C.Vartenberg

VH. Sir Humphrey

Fra : Esben I.

Dato : 11-02-01 02:40

ØM lavede en cover... oprindelig var den af en solist (som jeg ikke kan
huske navnet på)
var det ikke Stevie Wonder der skrev originalen ?
I'm gonna knock on your door...
Esben I.