Besøg af de unge der havde mistet Max
Fra : Lise Grønbæk

Dato : 21-05-02 16:42

Hej derude.
Til jeg der har læst mit indlæg omkring afdøde Max.
Jeg fik i eftermiddags ved 14 tiden besøg,af de unge mennesker der havde
mistede Max.De stod udenfor vores havelåge,og ville gerne sige både tak
og undskyld.
Undskyld fordi de var meget fraværende,da jeg så dem sidst på
eftermiddagen i Lørdags hvor jeg forsøgte at tale med dem, omkring Maxs
død fordi jeg selv var ked af det.
Tak fordi jeg gav dem en hjælpe hånd, ved at skrive et brev til dem og
lægge det i deres postkasse.
Jeg skrev at jeg gerne ville hjælpe dem, ved at jeg kunne sætte dem i
forbindelse med Kennelejer vi kender, som kunne give dem råd og
vejledning omkring hvilken hund de nu skulle vælge O.S.V.
Jeg satte dem i forbindelse med det ægtepar vi kender fra vores
sommerhus,jeg kunne også have valgt vores venner fra Varde de er begge
Kennelopdrætter.De havde haft en snak med vores venner fra
sommerhuset,og det, havde givet dem en masse viden,og de var nu klar til
at få hjælp til at finde en hund via vores venner.Og de ville komme og
vise os den nye hvalp når de havde beslutte sig.
Det gjorde mig rigtigt glad, at de havde fået modet tilbage igen,og
kunne se positiv på fremtiden.Nu er der måske nogen der ville sige: er
du sikker på at du gør det rette:Ja det er jeg,for det var vigtigt for
mig at kunne hjælpe de unge,og de er i gode hænder nu,med al den hjælp
de får.
Undskyld fejl (grillen ryger)
Hilsen Lise Grønbæk