Fantastisk båd RJ85
Fra : Tore og Helle

Dato : 21-05-02 16:15

Som nybagte RJ85 sejlere vil vi gøre lidt reklame for denne bådtype.

For omkring 50.000 får du en lang smal og meget køn båd med klassiske
linier, hvor der stadig er plads om læ. Den har en kølprocent på over 50, så
selv om den lægger øret til, da den er smal, sejler den trofast videre uden
at blive hysterisk.

Den går utroligt behagelig i sø. Samtidig er det dejligt, at nu er de andre
bådeejere, der vinker først

Du kan få flere informationer på RJ klubbens hjemmeside www.rj85.dk

Mange hilsner

Helle & Tore
Rosa
Lynetten

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-05-02 17:29

Isang tao pinangalanan Tore og Helle nagsulat :

>Som nybagte RJ85 sejlere vil vi gøre lidt reklame for denne bådtype.

Tillykke med båden.
Jeg har prøvet en RJ85 et par gange. Den sejler fremragende, men er dog
et nummer for smal til mig.

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.