Omskrivning til alm. tekst
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-05-02 14:42

Hej igen!

Jeg har et messageforum jeg har hentet på Nettet, og udfra det vil jeg gerne
lave en liste over de seneste 5 topics. Disse kan jeg også få frem i en
liste der hvor jeg nu vil have dem. MEN.....når forumet opretter et nyt
topic, så skriver den det i et PHP format (tror jeg) - hedder et nyt topic
f.eks.: Dette er en "lille" test.

Så ser det fint ud i selve forumet, men i min lille liste over de seneste
forums skriver den det på følgende måde: Dette er en \"lille\" test.

Og det ligner jo et php tag - eller rettere noget HTML i PHP.

Nogen der ved hvordan jeg på en nem og hurtig måde kan ændre det, så mit
udkast kommer til at se "normalt" ud??

Mvh
Henrik Pedersen

Fra : Mads Møllegaard @ ww~

Dato : 21-05-02 15:00

> [...]
>
> Og det ligner jo et php tag - eller rettere noget HTML i PHP.
>
> Nogen der ved hvordan jeg på en nem og hurtig måde kan ændre det, så mit

stripslashes
(PHP 3, PHP 4 >= 4.0.0)

stripslashes -- Un-quote string quoted with addslashes()
Description
string stripslashes ( string str)

Returns a string with backslashes stripped off. (\' becomes ' and so on.)
Double backslashes are made into a single backslash.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-05-02 01:01

"Mads Møllegaard @ www.startout.dk" <mads@startout.dk> wrote in message

> [...]
>

> Returns a string with backslashes stripped off. (\' becomes ' and so on.)
> Double backslashes are made into a single backslash.

Tak for hjælpen - har fundet ud af det

*/Henrik