Kan man bruge flere stylesheets på en gang~
Fra : Thomas

Dato : 21-05-02 13:27

Jeg er ny m. css, og har et lille hurtigt spørgsmål.
Kan man bruge flere stylesheets ad gangen på samme side?
Jeg har noget i ét css-dokument jeg skal bruge og noget i et
andet.
Kan man bare henvise til begge? Hvis ja, hvordan?
/Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-05-02 14:01

"Thomas" <thomas-p@mail.dk> wrote in message news:acdeec$pi3$1@sunsite.dk...
> Jeg er ny m. css, og har et lille hurtigt spørgsmål.
> Kan man bruge flere stylesheets ad gangen på samme side?
> Kan man bare henvise til begge? Hvis ja, hvordan?

Ja, sagtens du smider dem bare ind lige efter hinanden sådan her:

<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/css/style1.css" />
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/css/style2.css" />
</head>

Jakob Andersen

Fra : Thomas

Dato : 21-05-02 20:04

> [...]
> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="/css/style1.css" />
> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="/css/style2.css" />

Mange tak for hjælpen.
Det var et hit.

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 21-05-02 13:47

Thomas skrev:

> [...]
> Kan man bruge flere stylesheets ad gangen på samme side?
> Jeg har noget i ét css-dokument jeg skal bruge og noget i et

Ja.

> Hvis ja, hvordan?

Flere <link rel='stylesheet' href='stil.css'/>.

--
Jonas Koch Bentzen