MS Windows
briani 27239
WinXP pro logon screen
Fra : Marco Matruglia

Dato : 21-05-02 13:09

Hej alle

Jeg har et lille problem.
Når jeg starter WinXP pro, kommer der ikke den der "logon screen", hvor jeg
kan vælge hvilken bruger jeg vil logge på som. Jeg synes at have prøvet alt
inde i "Brugerkonti", men jeg kan ikke få det til at funke.
Håber der er nogle flinke sjæle derude der kan hjælpe :)

- Marco

Fra : Madsen

Dato : 21-05-02 16:15

Marco Matruglia skrev:

> [...]
> hvor jeg kan vælge hvilken bruger jeg vil logge på som. Jeg synes
> at have prøvet alt inde i "Brugerkonti", men jeg kan ikke få det

Mon ikke denne artikel kan hjælpe dig?
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q305281

Madsen.

Fra : Marco Matruglia

Dato : 21-05-02 17:07

> Mon ikke denne artikel kan hjælpe dig?
> http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q305281
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Nej desværre, jeg har 2 administrerende brugere, og en gæstebruger, og alle
3 er beskyttet med password.

Ellers tak for informationen :)

- Marco

Fra : morten L

Dato : 22-05-02 07:56

"Marco Matruglia" <freak88@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> "Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nej desværre, jeg har 2 administrerende brugere, og en gæstebruger, og
> [...]
er det ikke dette du mener.

Make the Welcome Screen Available
To make the Welcome screen available:
Click Start , click Control Panel , and then double-click User Accounts .

Click Change the way users log on or off .

Click to select the Use the Welcome screen for fast and easy logon check
box.

Click OK .

Mvh. Morten

Fra : Marco Matruglia

Dato : 22-05-02 15:23

> [...]
>

> Click Change the way users log on or off .
>

> Click to select the Use the Welcome screen for fast and easy logon check

Nej desværre.
Den er slået til i forvejen, og jeg tror jeg har prøvet alle mulige
indstillinger derinde.
Mon jeg er nødt til at geninstallerer WinXP ?

- Marco

Fra : Morten

Dato : 24-05-02 20:22

Marco Matruglia wrote:

> [...]
> indstillinger derinde.
> Mon jeg er nødt til at geninstallerer WinXP ?

hvor mange bruger har du på maskinen

Morten