MS Windows
briani 27239
Kald m. parametre
Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 21-05-02 11:46

Hej

Jeg har tilføjet et ekstra program, til at åbne en dvi-fil i min winXP.
dvs at man kan højreklikke -> open with og køre det.

Det virker også helt fint, men hvad nu hvis jeg gerne vil have windows til
at kalde dette program med en paramer. I win98 mener jeg, at man gjorde det
inde under filtyper, men jeg kan ikke se det i winXp.

Jeg vil altså gerne kunne eksekvere c:\blablabla\dvipdfm -p a4 minfil.dvi
(altså når jeg højreklikker og vælger open with på minfil.dvi så skal
ovenstående være muligt)

/Jeppe

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 21-05-02 18:18

"Jeppe Vesterbæk" <jeppeojeppe_ingenspamtak_@hotmail.com> wrote
in message news:acd8hf$6mf$1@sunsite.dk...

> [...]
minfil.dvi
> (altså når jeg højreklikker og vælger open with på minfil.dvi

Brug Start, Run eller lav et shortcut.

Niels

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 21-05-02 20:32

> Brug Start, Run eller lav et shortcut.

erm, det kunne jeg jo godt selv regne ud også .... men når man kan gøre
det i win98, så skulle det da være mystisk hvis det ikke også skulle være
muligt i xp.

/Jeppe