Athlon Thunderbird vs. Athlon Palomino
Fra : Børgesen

Dato : 21-05-02 10:44

Er der nogen, der kort kan forklare mig forskellen på de to?

Børgesen

Fra : Peter Pan

Dato : 21-05-02 16:35

"Børgesen" <news@klog.dk> wrote in message
> Er der nogen, der kort kan forklare mig forskellen på de to?

Strømforbrug, varmeudvikling samt SSE

(til Palomino's fordel på alle punkter)

Mvh
Anders

Fra : Børgesen

Dato : 22-05-02 11:09

"Peter Pan" <.@anders.dk> skrev i en meddelelse
> "Børgesen" <news@klog.dk> wrote in message
>
> Strømforbrug, varmeudvikling samt SSE
>
> (til Palomino's fordel på alle punkter)

Aha!

Dvs. at står valget imellem en Thunderbird 1333mhz og Palomino 1500 på 1333
mhz lyder Palomino mest interessant?

Fra : Martin K

Dato : 22-05-02 11:49

Børgesen wrote:
> Dvs. at står valget imellem en Thunderbird 1333mhz og Palomino 1500
> på 1333 mhz lyder Palomino mest interessant?

Helt sikkert!!! XP-procesorerne er klart bedre på alle punkter, men også
dyrere - men det er vidst overkommeligt efterhånden (dog uden helt at kende
de eksakte priser på markedet pt.). Når du siger 1500+ skal du dog være
opmærksom på, at det kan ske at en 1600+ eller en 1700+ måske ikke koster
ret meget mere.... Det er altid en fordel at vælge den processor hvor der er
et stort prismæssigt spring op til den næste!

--
Martin K

Fra : Jakob M

Dato : 22-05-02 16:09

Børgesen wrote:
> Dvs. at står valget imellem en Thunderbird 1333mhz og Palomino 1500
> på 1333 mhz lyder Palomino mest interessant?

Helt klart. XP1500 betyder i øvrigt at den ydelsesmæssigt svarer til en
Thunderbird 1500 Mhz, hvis den fandtes.

Mvh
Jakob

--
"I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a
weasel", Lord Blackadder.