popup med selfclose og link
Fra : Leonard

Dato : 07-02-01 21:24

Jeg har brugt et af Knuds (Smedeparken) PopUp scripts til et vindue
der lukker med onblur="self.close()"
Det virker skam fint, men der er et mailto-link i vinduet som jo gerne
skulle åbne et emailprog. Det virker ikke for vinduet lukker bare, når
der klikkes.

Er der en løsning på det eller bliver jeg nødt til at finde på noget
andet ?
- altså så der kan klikkes på et link og at vinduet lukker af sig
selv, når man gør det eller forlader det.
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : cssmail

Dato : 07-02-01 21:40

Her er der en god en
http://javascript.internet.com/messages/auto-popup-window.html

css

Fra : Leonard

Dato : 07-02-01 22:08

"cssmail" <css@mail1.stofanet.dk> skrev:

>Her er der en god en
>http://javascript.internet.com/messages/auto-popup-window.html

Ja, men det er ikke det jeg vil.
Den her popper jo op af sig selv og lukker selv igen, og det er ikke
smart når der er 34 muligheder på en side ...

Desuden har Knud også den type med.
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-02-01 09:46

Wed, 07 Feb 2001 20:23:33 GMT, skrev not2@sporty.dk (Leonard):

>Er der en løsning på det eller bliver jeg nødt til at finde på noget
>andet ?
>- altså så der kan klikkes på et link og at vinduet lukker af sig
>selv, når man gør det eller forlader det.

Hvis du vil have selfclose på, så har jeg desværre ikke fundet nogen
løsning.

Med et link til luk siden (eller selvfølgelig bare med alm. luk med x)
er der selvfølgelig ingen problemer.

Men det burde vel kunne lade sig gøre, men umiddelbart kan jeg ikke
finde løsningen.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Leonard

Dato : 08-02-01 10:56

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

>Hvis du vil have selfclose på, så har jeg desværre ikke fundet nogen
>løsning.

I NN6 virker det faktisk, i Opera laver den helt om på
vinduesstørrelser osv, men i IE5 virker det ikke.

>Med et link til luk siden (eller selvfølgelig bare med alm. luk med x)
>er der selvfølgelig ingen problemer.

Jeg må nok finde mig i en LUK-knap.
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Leonard

Dato : 10-02-01 22:21

> [...]

>er der selvfølgelig ingen problemer.
>
>Men det burde vel kunne lade sig gøre, men umiddelbart kan jeg ikke

Det underlige er at i IE 4.7 virker det godt nok, og tilsyneladende
også i NN6, mens NN4 og IE5.?? ikke vil åbne linket.
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/