På søndag, på søndag, på søndag....
Fra : Pernille Scharff

Dato : 21-05-02 09:48

lander Citronmånefigur hos os...uhhhh jeg kan næsten ikke holde ud at
vente mer'! Tænk at der kun er så kort tid til nu, det bliver så sjovt
at få hende hjem og se hvordan de to andre reagerer!

/Pernille (der tæller dage, timer, minutter.....)

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 21-05-02 10:59

> [...]
> at få hende hjem og se hvordan de to andre reagerer!
>
> /Pernille (der tæller dage, timer, minutter.....)

Hahaha Ligenu ligger CMF og sover på min kommode, og virker faktisk ret
ligeglad med alt og alle *griner* Vi har spist Nutro og er derfor meget
veltilfreds

Knusere Mette og pip fra CMF der ikke kan miave *fnis*

Fra : Kate

Dato : 21-05-02 20:30

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> wrote in

> [...]
> så sjovt at få hende hjem og se hvordan de to andre reagerer!
>
> /Pernille (der tæller dage, timer, minutter.....)

Jeg kan godt forstå at i slet ikke kan vente, tænk at ha' vidst i 3,
*tre*, måneder, at der var en lille ny på vej og så endda skulle holde
det hemmligt i laaaaang tid
Lige et spørgsmål....skal hun virkeligt hedde Citronmånefigur eller har
i andre navne i tankerne? (Jeg er *nødt* til at spørge)

Kate

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 22-05-02 09:10

Kate wrote:

> [...]
> Lige et spørgsmål....skal hun virkeligt hedde Citronmånefigur eller har
> i andre navne i tankerne? (Jeg er *nødt* til at spørge)

JEG har IKKE tænkt mig at kalde på en kat ved at kalde
"citronmånefigur!", "CMF" - som Mette og Pernille af og til bruger -
synes jeg er _helt_ udelukket - stakkels dyr! (*dybt indigneret*)

Både "Polgara" og "Poledra" har været på tale, og jeg kan fornemme at
"Poledra" er det kompromis som der vil være bedst chance for at opnå

Venligst

Jesper

Fra : Pia

Dato : 22-05-02 09:22

> Både "Polgara" og "Poledra" har været på tale, og jeg kan fornemme at
> "Poledra" er det kompromis som der vil være bedst chance for at opnå

Jamen det er jo DIN kat, ikke Jesper? Sååå..... :)

:Pia

Fra : Pernille Scharff

Dato : 22-05-02 09:29

*brokke brokke* jeg er stadig ikke sikker på at jeg synes hun er en
Poledra (eller en Polgara) men det må tiden jo vise! Katte har det med
at få nogle navne der passer til dem hvis man bare giver sig lidt tid...

Desuden har jeg jo i modsætning til Jesper tænkt på hende som
Citronmånefigur siden før hun blev født - men jeg synes heller ikke
Citronmånefigur er verdens mest geniale kaldenavn for det er altså
lidt langt!

/Pernille (hurra, nu skal jeg kun sove 4 gange før hun kommer...)

Fra : Christina K

Dato : 22-05-02 20:03

Pernille Scharff <pernille@btob.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:zAIG8.1332$N46.139512@news010.worldonline.dk...
> [...]
> lidt langt!
>
> /Pernille (hurra, nu skal jeg kun sove 4 gange før hun kommer...)

Hej Pernille og Jesper

Hvor er jeg bare for vildt misundelig, jeg vil også snart have en
killing. Det bliver nok først til efteråret desværre, men det er bestemt
værd at vente på.

Mvh Christina som overhovedet ikke under nogen omstændigheder må se
killingebilleder, for det kan hun ikke tåle.
--
www.purpletribes.dk