MS Windows
briani 27239
Brugerkonto i win2000
Fra : Morten Jensen

Dato : 21-05-02 09:55

Hej

Kan man oprette en brugerkonto på i Windows 2000 professionel der
udelukkende har rettigheder til delte mapper på en klientmaskine, og derfor
ikke kan benyttes til at logge på den pågældende klientmaskine.

Venlig Hilsen
Morten Jensen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 21-05-02 18:14

"Morten Jensen" <mjen00@i4.auc.dk> wrote in message

> [...]
klientmaskine, og derfor
> ikke kan benyttes til at logge på den pågældende klientmaskine.

Ja.

Niels

Fra : BB

Dato : 21-05-02 21:00

"Morten Jensen" <mjen00@i4.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
derfor
> ikke kan benyttes til at logge på den pågældende klientmaskine.

Log på som admin.
Opret en bruger (som også er oprettet på klientmaskinen).
Tilføj brugeren i....
Kontrolpanel>Administration>Lokal sikkerhedspolitik>Lokale
politikker>Tildeling af brugerrettigheder>Forbyd lokalt logon.

VH
BB
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.

Fra : Morten Jensen

Dato : 22-05-02 07:14

Mange tak - det var lige det jeg skulle bruge

MVH
Morten Jensen