Wolfenstein over netværk
Fra : H. Hubbi

Dato : 20-05-02 21:55

Jeg bor på et kollegie med internt netværk. Hvordan kan jeg spille Return of
castle Wolfenstein over det? Jeg har prøvet at rode rundt inde i multiplayer
men uden held!!!

Håber det kan lade sig gøre, da det er et ret fedt spil!

Mvh.

H. Hubbi

Fra : Klasse.

Dato : 20-05-02 23:03

On Mon, 20 May 2002 22:54:50 +0200, "H. Hubbi" <hhubbi@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>men uden held!!!
>
>Håber det kan lade sig gøre, da det er et ret fedt spil!

Muuuh

Fra : ..::jmj::..

Dato : 21-05-02 12:52

"Klasse." <klakklak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Muuuh

Forstod ikke liiiiige det sidste svar, men alt hvad der behøv's er at starte
RTVW og herindefra starte en server.
Har prøvet det her, og det var der ingen ben i.
Har du specifikke problemer?

...::jmj::..

Fra : H. Hubbi

Dato : 21-05-02 22:16

Nu har jeg fået det til at virke, men jeg har lige et par spørgsmål:

Hvad er forskellen på de forskellige spil modes "MP", "CP" og "SW" ???

Jeg har prøvet hvor man kan gennemføre nogle missioner to og to, men der er
ingen modstandere (tyskere man kan nakke), man skal bare finde nogle ting
inden for en givet tid!

Kan det lade sig gøre at vælge en bane, hvor bare "netværksspillerne" kæmper
mod hinanden?

Mvh.

H. Hubbi

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-02 16:17

http://www.google.com er din ven!

http://www.google.com/search?hl=da&q=rtcw+faq&lr=

http://www.kan.org/michael/RTCW/RTCWFAQ.htm

> Hvad er forskellen på de forskellige spil modes "MP", "CP" og "SW" ???

CTF Capture the Flag, teamplay game
CP Checkpoint, game type
SW Stopwatch, game type