MS Windows
briani 27239
Xp problem
Fra : søren Christensen \(~

Dato : 20-05-02 21:10

> Hej!
>
> Herefter jeg har fået installeret inder net på min nye pc, kommer der en
blå
> skærm og pc'en genstarter hver gang jeg prøver at besøge en side. Der er
> begyndt at komme en boble i bunden af skærmen med følgende tekst, at efter
> jeg har fået installeret inder net funktioner skal jeg registrere på en
Pass

Fra : Richard Thune

Dato : 21-05-02 08:04

"søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> blå
> Pass

> <---Mærket til venstre betyder at det er et citat, som regel fra det
indlæg man svarer på.
Det betyder at der ikke er noget originalt spørgsmål i dit indlæg.
Alligevel, nej det er bare Microsoft der vil have dig til at melde dig ind i
deres klub
og har ingen sammenhæng med dit problem. Du kan dobbeltklikke på messenger,
den lille mand
og når programmet er startet vælge funktioner-indstillinger-indstillinger
fjern hak i "Kør dette
program når windows starter" så vil det ikke starte sammen med windows.
Det vil stadig starte sammen med outlook express, men det generer ikke mig.
Richard Thune

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 22-05-02 15:50

"Richard Thune" <rt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> program når windows starter" så vil det ikke starte sammen med windows.
> Det vil stadig starte sammen med outlook express, men det generer ikke

Ang de mærker så er jeg godt klar over det, men jeg aner ikke hvorfor de
mærker er kommet da det var et splinter nyt indlæg...

Hygge