Duke nukem
Fra : thor

Dato : 20-05-02 20:18

Er der kommet et Spil med duke sidste år det var i 3d og hed duke nukem
forever

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-05-02 20:26

"thor" <thor1986@post.cybercity.dk> wrote in message
> Er der kommet et Spil med duke sidste år det var i 3d og hed duke nukem
> forever
>
> Hej
Det er ikke udkommet endnu, det er nok derfor det hedder forever ;)
detr kommer nok engang når det er færdig, hvis det bliver færdig.
Kurt

Fra : thor

Dato : 20-05-02 20:56

Så er det jo nok derfor jeg ikke har set det endnu, men det ser fedt ud

Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-05-02 21:45

"thor" <thor1986@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det jo nok derfor jeg ikke har set det endnu, men det ser fedt ud

Ja , men det udkommer aldrig, og hvis det gør er det sikkert lige så
forældet som DukeNukem Manhatten som lige er kommet. (3/2D 3-person-view
side-scroller fuckin billigt lort).

Duke er død.

Thomas

Fra : thor

Dato : 20-05-02 22:06

> Ja , men det udkommer aldrig, og hvis det gør er det sikkert lige så
> forældet som DukeNukem Manhatten som lige er kommet. (3/2D 3-person-view
> side-scroller fuckin billigt lort).
>
> Duke er død.

Hvis duke manhatten = projekt manhaten, så troede jeg ikke det var kommet
endnu

Fra : Wizeguy

Dato : 21-05-02 09:56

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ja , men det udkommer aldrig, og hvis det gør er det sikkert lige så
> forældet som DukeNukem Manhatten som lige er kommet. (3/2D 3-person-view

Det er et ægte Duke Nukem spil, med den samme bøvede drengerøvshumor som de
tidligere spil. Men jeg deler lidt din bekymring mht. om Duke Nukem Forever
nogensinde kommer. Vi har fået tudet ørerne fulde med "ulven kommer" lidt
for mange gange...

> Duke er død.

Jeg synes nu, at han er tilbage i fin form. Jo vist er spillet ikke et 3D
shoot em up, men grafikken er da rimelig pæn, og er man til platformsgenren
er "The Manhattan Project" faktisk et fedt spil.

Anders

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-05-02 10:33

Wizeguy wrote:

> [...]
> shoot em up, men grafikken er da rimelig pæn, og er man til platformsgenren
> er "The Manhattan Project" faktisk et fedt spil.

Det er jo også en tilbagevenden til røderne for de to første spil var i samme
stil.

Forøvrigt synes jeg filosofien med at spil kommer når de er færdige istedet for
når marketing folkene har planlagt det er helt fin, der er en del firmaer som
kunne lære noget.

Mvh

Bruno

Fra : Wizeguy

Dato : 21-05-02 11:35

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> Det er jo også en tilbagevenden til røderne for de to første spil var i
samme
> stil.

Lige præcis. The Manhattan Project er et slags "retro Duke Nukem spil",
hvilket jo netop er det der gør det så skægt. Men det er nok kun garvede
Duke Nukem fans der påskønne det.

> [...]
istedet for
> når marketing folkene har planlagt det er helt fin, der er en del firmaer

Bestemt. Det er nogen gange ret belastende at skulle downloade den ene store
patch efter den anden for at rette irterende småfejl, der burde være
opfanget i test fasen.

Anders