Nye drivere til onboard RAID - måske
Fra : Thomas L. Pilegaard

Dato : 20-05-02 20:08

Hej

Jeg har på Gigabyte's side
http://www.gigabyte.com.tw/support/d_other.htm
fundet en driver til den RAID controller som så mange har problemer
med.

Den har versionsnummer 2.00.1020.25 i modsætning til Asus' 2.00.0.21

Jeg ved ikke hvordan numrene skal læses, men måske er den nyere og kan
hjælpe på RAID-problemerne. Jeg kan pt. ikke selv teste den, fordi mit
motherboard er sendt til test hos leverandøren

mvh Thomas

Fra : Einar Kristjansson

Dato : 20-05-02 21:18

"Thomas L. Pilegaard" <dundee@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> hjælpe på RAID-problemerne. Jeg kan pt. ikke selv teste den, fordi mit
> motherboard er sendt til test hos leverandøren

Hej Thomas

Tak for hintet, har haft samme problem som dig på A7V333

Jeg har nu kørt i ca. 45 min. uden fejl i RAIDEN, med den nye driver. Det er
da ved at være ny rekord.

Så lige nu ser det ud til at problemerne er elimineret i den nye driver.

Hilsen

Einar

Fra : Einar Kristjansson

Dato : 20-05-02 23:29

Sorry var for hurtig på tråden.

Fik samme fejlmelding her ved midnatstid. Så det virkede desværre ikke.

Hilsen

Einar