london og heavy
Fra : søren

Dato : 20-05-02 17:24

Er der nogle her på ng'en der kender nogle steder i London, hvor man kan
finde nogle butikker der handler med heavy.
jeg gider ikke at gå i hmv eller hvad de nu ellers hedder, for de har har
ikke en sk*d.
mvh. søren

Fra : - A

Dato : 22-05-02 04:22

On Mon, 20 May 2002 18:23:39 +0200, "søren" <dildkiks@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>finde nogle butikker der handler med heavy.
>jeg gider ikke at gå i hmv eller hvad de nu ellers hedder, for de har har

Hej Søren

De 3 nedenstående links burde give dig den information du efterlyser.

http://members.xoom.virgilio.it/drake666/recordshops/great_britain/united_kingdom.htm
http://website.lineone.net/~joedownie/recordshops/sisterray.htm
http://www.google.com/search?q=london+recordshops&hl=da&lr=&ie=UTF8&oe=UTF8&start=10&sa=N

Med Venlig Hilsen