jeg sider fast i Might and Magic IX
Fra : Charlotte & Steen

Dato : 20-05-02 16:49

jeg er i det første slot og har været inde i alle rum jeg mangler to døre
jeg ikke kan komme ind af hvad gør jeg galt .der er et rum med 4 stk.røde
knapper på vægen når jeg drejer disse bliver rummet fyldt op med vand og jeg
dør.jeg har en nøgle jeg ikke kan bruge.

Fra : DWM

Dato : 18-05-02 20:07

"Charlotte & Steen" <s.p.diving@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> dør.jeg har en nøgle jeg ikke kan bruge.

Jeg kan ikke lige huske det med vandet men hvis du nævner præsist
hvad slot det er skulle jeg nok kunne hjælpe.

/Kenneth Iversen

Fra : Charlotte & Steen

Dato : 20-05-02 22:21

Det heder Verhoffin Ruins .
på for hånd tak for hjælpen .
steen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 20-05-02 23:47

"Charlotte & Steen" <s.p.diving@get2net.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> dør.jeg har en nøgle jeg ikke kan bruge.

Hvad du skal inde i det rum aner jeg ikke, men du kommer ud derfra ved at
trykke på knap på væggen. Hvis du har fundet en nøgle inde i ruinerne, så
læs sedlen på bordet - og naturligvis alle de andre sedler du måtte finde.