Sider fast ved Raven´s Claw i Jedi knight
Fra : Icecool

Dato : 20-05-02 16:26

Hej hvad er der galt

Jeg er kommet der til hvor jeg skal ødelagt 2 kanoner og det er også gjort
og så løber jeg ind igen i den hangar!
men døren over i det modsatte hjørne er stadigt låst hvad har jeg glemt jeg
har skudt alt i stykker
og Jane har lige sagt at de ikke kan finde et sted at lande!!!!!!

Ole

Fra : Nicolai

Dato : 20-05-02 22:02

Skyd den ene af de små kanoner ?

Er lille hint:
http://www.cheatcc.com/pc/sg/star_wars_jedi_outcast.txt

Fra : Icecool

Dato : 21-05-02 17:59

Jeg fatter det ikke

Jeg har ødelagt en kanon og de to store runde kanoner men døren er stadigt
låst???????

er det ikke underligt?

Ole

Fra : Nicolai

Dato : 21-05-02 23:51

Skyd begge de to små kanoner, så skulle der meget gerne ske ting sager...

Fra : Peter L

Dato : 22-05-02 11:58

Har du installeret patchen (http://support.lucasarts.com/patches/jedioutcast.htm)?
Mine unger havde en AT-ST, der forsvandt og den skulle ødelægges før den
sidste dør kunne åbnes.
Den fejl er rettet i patchen-

PL