MS Windows
briani 27239
Remote desktop!!! nice men.......
Fra : SoulWalker

Dato : 20-05-02 15:35

Jeg elsker remote desktop i win xp. Det virker helt genialt og er meget
bedre end winVNC og stealthVNC og hvad de alle hedder.
Der er bare en ting og det er at man ikke kan fjernstyre mens der sidder en
ved pc'en. Er der ikke nogen løsning på det?
Remote assistance virker ikke gennem NAT da man ikke kan sige at den skal
tage extern ip og ikke intern.
Nogen der kan noget mere om det her som kan hjælpe?

SoulWalker

Fra : Leony

Dato : 21-05-02 09:09

"SoulWalker" <email_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Remote assistance virker ikke gennem NAT da man ikke kan sige at den skal
> tage extern ip og ikke intern.

Nu har jeg aldrig prøvet remote desktop, men jeg læste et tip til
ovenstående.
Når du skal bruge remote desktop får du så ikke tilsendt en lille tekstfil.
I denne skal du rette den interne IP til den eksterne, så skulle det køre.
(det er taget frit fra hukommelsen, men hvis det ikke virker og det med
tekstfilen lyder rigtigt, så kan jeg prøve at hitte bladet).

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Mogens

Dato : 21-05-02 15:58

"SoulWalker" <email_dk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> tage extern ip og ikke intern.
> Nogen der kan noget mere om det her som kan hjælpe?

Her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q300546

Mogens