MS Windows
briani 27239
Alt + tab i XP
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-05-02 14:49

Normalt når man "tabber" mellem 4-5 programmer, bør den vel automatisk
foreslå at gå tilbage til den foregående? Eksempel:
Jeg har 4 dokumenter åben. Jeg skriver i dok1, og skal lige over i dok2 for
at se noget, da jeg så "tabber" igen, så vil den hen til dok3. Og hvis jeg
"tabber" igen, så ryger den videre til dok4... Hvad sker der her?

-M

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 20-05-02 15:04

"Morten Lorenzen" <Morten@Lorenzen.as> skrev i en meddelelse
> [...]
> at se noget, da jeg så "tabber" igen, så vil den hen til dok3. Og hvis jeg
> "tabber" igen, så ryger den videre til dok4... Hvad sker der her?

Det virker fint hos mig (xp-pro)
Lars

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-05-02 15:09

"Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det virker fint hos mig (xp-pro)

Tak for den nyttige information

Det har også tidligere virket hos mig, men nu gør det ikke mere... Skal jeg
reinstallere windows, eller office?

-M

Fra : Martin K

Dato : 20-05-02 16:29

> Tak for den nyttige information

LOOOL !

> Det har også tidligere virket hos mig, men nu gør det ikke mere...
> Skal jeg reinstallere windows, eller office?
^^^^^^^^^^^^^^^^
Ja prøv det, dit windows virker jo aldrig mand !!!

--
Mvh/Thomas Krath, og jo det _er_ mig !
www.tkrath.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-05-02 16:41

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> LOOOL !

Det grin er ikke til at tage fejl af

> ^^^^^^^^^^^^^^^^
> Ja prøv det, dit windows virker jo aldrig mand !!!

Jow jow, det har jo kørt ca. 3 måneder uden problemer nu. Med min gamle
computer havde jeg formatteret den 2 gange på den tid :)

Har du nogen løsning på problemet makker? - Ellers fis af før jeg tager dig
i dørtræk

> --
> Mvh/Thomas Krath, og jo det _er_ mig !
> www.>bip<.dk

Davs. Du er sgutte til at få fat i! :)

-M

Fra : Martin K

Dato : 20-05-02 16:54

> Det grin er ikke til at tage fejl af

Det er det vel ikke, do *hehe*

> Jow jow, det har jo kørt ca. 3 måneder uden problemer nu. Med min
> gamle computer havde jeg formatteret den 2 gange på den tid :)

Hva' brokker du dig så over ? Du skal huske, det _er_ Microsoft du har gang
i ---> er det ikke sådan man siger ? *hehe*

Mit system med MS kører perfekt... det er nok dig der (igen) har evnet den !
De ældre kan ikke finde ud af det computerværk.

> Har du nogen løsning på problemet makker? - Ellers fis af før jeg
> tager dig i dørtræk

Uhhaaa... store ord fra en lille l**t *LOOOL*.......... :)))))))))

"Hva' fanden har du gang i ?" (vindhætterne)

> Davs. Du er sgutte til at få fat i! :)

Hva' så Polle, kan du ik' hit' ud af mobilos ?........ :))))

--
Mvh/Thomas >bip<, det er stadig mig din gamle hund !
www.>bip<.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-05-02 17:29

> Det er det vel ikke, do *hehe*

Det lyder lidt bondsk, så det kan jo kun være dig

> Hva' brokker du dig så over ? Du skal huske, det _er_ Microsoft du har
gang
> i ---> er det ikke sådan man siger ? *hehe*

Jeg er bange for du har ret, men underligt nok virker det som det skal igen
nu... Jeg har gjort en dyt.

> Mit system med MS kører perfekt... det er nok dig der (igen) har evnet den
!
> De ældre kan ikke finde ud af det computerværk.

Såsåå, der er 1½ års forskel på os to, så helt gammel er jeg da ikke...

> Uhhaaa... store ord fra en lille l**t *LOOOL*.......... :)))))))))

Du er godt nok smart hva'? - Du er _maks_ 2 cm højere end mig.

> "Hva' fanden har du gang i ?" (vindhætterne)

> Hva' så Polle, kan du ik' hit' ud af mobilos ?........ :))))

Jow jow, men det er jo lige det med at priotere hvem man vil bruge penge på

-M
www.tkrath.dk

Fra : Thomas Krath

Dato : 20-05-02 17:34

> Det lyder lidt bondsk, så det kan jo kun være dig

Nånå..... :))

> Jeg er bange for du har ret, men underligt nok virker det som det
> skal igen nu... Jeg har gjort en dyt.

LOOOL... mon ikke det er fra tastaturet og opefter ?

> Såsåå, der er 1½ års forskel på os to, så helt gammel er jeg da
> ikke...

Jeg menes du nævnte noget med en fødselsdag i juni, som viste sig også at
være den md. jeg er født i. Hvordan får du det til 1½ års forskel - kan jeg
godt undre mig lidt over :)))) LOOOOOL !

> Du er godt nok smart hva'? - Du er _maks_ 2 cm højere end mig.

Ja.. og ? :))

> Jow jow, men det er jo lige det med at priotere hvem man vil bruge
> penge på

.... snøft snøft :(( så sparer jeg da mit ringe batteri :))

> -M
> www.tkrath.dk

Respekt !

--
Mvh/Thomas Krath
http://tkrath.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-05-02 18:01

"Thomas Krath" <tkrath@REMOVESTHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> godt undre mig lidt over :)))) LOOOOOL !

Hmmmm, som du siger vi gamle er ikke altid lige kvikke, det gælder også
hukommelsen.

> Ja.. og ? :))

Du kaldte mig lille...

> ... snøft snøft :(( så sparer jeg da mit ringe batteri :))

*lol*

> Respekt !

Yah man.

-M

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 20-05-02 16:56

> [...]
Og hvis jeg
> "tabber" igen, så ryger den videre til dok4... Hvad sker der

Jeg mener at have set problemet i forbindelse med Power Toys -
kan ikke lige huske hvad og hvordan - men måske kan det give dig
et spor.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-05-02 17:31

"Johnny Nielsen" <johnny@wintip.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener at have set problemet i forbindelse med Power Toys -
> kan ikke lige huske hvad og hvordan - men måske kan det give dig
> et spor.

Jeg ved ikke hvad Power Toys :(

Men indtil videre virker det, så jeg er glad igen :)

-M