OC på ASUS TUA266
Fra : Henning K. Jessen

Dato : 21-05-02 14:28

Hej

Jeg har et TUA266 + Cel1200T som jeg sagtens kan overclocke til 1451mhz men
her kører den ikke specielt stabilt, så jeg ville give den noget mere mad
(spænding)...
Her er mit problem: jeg kan ændre på Vcore i Bios men det er den åbenbart
totalt ligeglad med når jeg booter op i windows siger diverse måleprogrammer
at jeg stadig kører 1.475 i volt selvom den står til 1.625 i BIOS hvordan
får man den til at fatte man vil køre en anden setting end 1.475V.....

Please Help

Henning

Fra : Dan

Dato : 21-05-02 12:06

"Henning K. Jessen" <popklop@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har et TUA266 + Cel1200T som jeg sagtens kan overclocke til 1451mhz
Men du kan ikke finde ud af at sætte tid og dato korrekt.