Set på myorange.dk
Fra : Fischer

Dato : 20-05-02 14:17

Nu stopper besked.dk. Tilmeld dig My Orange, så kan du i fremtiden bruge
"send SMS" og samtidig få adgang til e-mail, kalender, adressebog og meget
mere - uanset om du er kunde hos Orange eller ej.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-05-02 23:06

Hej

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote:

>Nu stopper besked.dk. Tilmeld dig My Orange, så kan du i fremtiden bruge
>"send SMS" og samtidig få adgang til e-mail, kalender, adressebog og meget
>mere - uanset om du er kunde hos Orange eller ej.

Er det lykkedes dig at registrere ?, jeg har prøvet en 4 - 5 gange se
seneste dage, men hver gang man kommer til det sidste "OK", så skriver
den: "Der opstod en registreringsfejl, kontakt venligst kundeservice på
80404040"

--
M.v.h. Ole®

Fra : Fischer

Dato : 21-05-02 05:16

> Er det lykkedes dig at registrere ?

Jeg har ikke prøvet at registrere. Jeg ville bare give oplysningen, da jeg
ved at en del stadig satser på besked.dk.

*Fischer

Fra : B. Dam

Dato : 21-05-02 21:57

> Jeg har ikke prøvet at registrere. Jeg ville bare give oplysningen, da

Jeg har registreret mig. Og det virker stadig perfekt.