Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et godt billede uge 21?
Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 20-05-02 13:53

Hej

Nu närmer sig slutningen på listen med "Et godt billede uge x", det
her eh nästsidste uge der er et billede, skall det virkelig väre så
dårligt at ingen vil diskutere billeder mere men bara diskutere
digitale tilbehör?

Nå den her uge er det Morten Gustafsson som har et billede på Caroline
Henderson fra en koncert.

Billedet findes på http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp

Efter min ringe mening er det et smadder godt billede Morten har
taget. Der er masser af liv i billedet man kan nästen höre sangen.

Ganske vist kender jeg ikke Caroline men det ser da mud til at hun
virkelig lever sig ind i sangen.

Det eneste man kan kritisere lidt er at beskäringen er så at en
mikrofun eller vad det nu er lige stikker op i underkanten av
billedet, men det er efter min mening et mindre skönhedsfejl.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige