IT matematik
Fra : OperationHumanShield

Dato : 20-05-02 13:16

hej igen.... Nu har jeg lavet en lille hjemmeside med alle de nødvendige
informationer....
Der vil blive sat meget stort pris på enhver hjælp jeg kan få....

www.maho2.subnet.dk foreløbigt er jeg stadig på opgave 1....

>Takker på forhånd<

Mehmet Kesen

Fra : OperationHumanShield

Dato : 20-05-02 16:09

> [...]
> informationer....
> Der vil blive sat meget stort pris på enhver hjælp jeg kan få....

Jeg kan godt se at det er svært at hjælpe med,,,, Det er derfor at jeg som
det første efter en eller anden som kunne hjælpe,,,, Det er rimelig svært
sådan her,,,,

Mehmet

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 20-05-02 17:08

OperationHumanShield wrote:
> Jeg kan godt se at det er svært at hjælpe med,,,, Det er derfor at jeg
> som det første efter en eller anden som kunne hjælpe,,,, Det er
> rimelig svært sådan her,,,,

,,,,?

a) hvad med at måle det på illustrationen?
b) lav en cirkel omkring A og B med radius 200m og se hvad der sker
c) der må værer mere information, ellers giver dette ikke nogen mening.

> For at få overblik over, ..

Dine links virker ikke: file:///D:/opgave-b/GSP/cirkelbuer.htm

Opgave 3.

a) Udregn det totale areal af firkanten, og træk arealet fra B 10000 m²
fra. Så har du areal og tæthed.

--
Carsten Svaneborg