Jedi knight 2
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 20-05-02 12:09

Hejsa.

Jeg sidder fast í Jedi kníght 2, ved minen. Nogle der ved hvad jeg skal nu
for at komme videre. Der er nogle svævende vogne som jeg ikke kan komme op
på, ellers har jeg ikke rigtig andre veje jeg kan gå

Venlig hilsen
Morten

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 20-05-02 12:30

"Morten Jørgensen" wrote:

> [...]
> for at komme videre. Der er nogle svævende vogne som jeg ikke kan komme op
> på, ellers har jeg ikke rigtig andre veje jeg kan gå

Hej Morten.

Fandt netop en (dog ikke helt komplet) walkthrough til spillet:

<http://www.3davenue.com/jedioutcastwt.shtml>

Mvh. Jacob.

Fra : danni plougmann

Dato : 20-05-02 16:41

brug push eller pull force på de lyssignaler vognene svæver forbi

Fra : René

Dato : 20-05-02 19:42

Her et links til nogle walkthroughs

www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/32648.html