"skjulte hyberlinks" ????
Fra : Throm

Dato : 07-02-01 19:02

hej

Jeg vil gerne have FP2K til at lave et hyberlink hvor der bare står et navn
og ikke hele web adressen så der bare står frks. Banner men når du så
trykker på banner så kommer der et nyt vindue med den side som hyberlinket
reffer til.

Nogle hjælp???

M.V.H.

Henrik

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 07-02-01 19:48

Throm wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> og ikke hele web adressen så der bare står frks. Banner men når du så
> trykker på banner så kommer der et nyt vindue med den side som hyberlinket

Du skal bruge denne lille stump kode, og skal således ind og rode med
HTML-koden:

true" onMouseout="window.status=''; return
true">html.dk</a>

Vær opmærksom på, at dine brugere kan irriteres over ikke umiddelbart at kunne
se, hvorhen et link fører. Burg det derfor med omtanke.

Venlig hilsen Joachim

Fra : Throm

Dato : 07-02-01 21:07

Nu skal jeg bruge det til en under side af min egen side så det må vel værre
i orden, og MANGE tak for hjælpen, jeg fatter ikke hvordan FP2K ikke kan
noget Word 2k kan og i word er det lige til at gå til.

M.V.H.

Henrik

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-02-01 01:01

Øhhmmm - jeg er ikke sikker på, at jeg helt fatter hvad det er du vil... men
har jeg forstået dig nogenlunde ret i, at du vil have et ord - fx Jens, og
det ord så linker til www.jens.dk - eller hvad?
Så er det da bare at skrive ordet, markere det og lave et link til
pågældende side...

Mvh. Camilla

Throm <Throm@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:95s2g2$3c2$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Throm

Dato : 08-02-01 07:35

okay takker

M.V.H.

Henrik

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 08-02-01 18:16

Camilla Scharff wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> det ord så linker til www.jens.dk - eller hvad?
> Så er det da bare at skrive ordet, markere det og lave et link til

Hvis Camillas forståelse er korrekt, må jeg indrømme at jeg har misforstået
spørgsmålet. Det beklager jeg.

Venligst,
Joachim

Fra : Throm

Dato : 08-02-01 18:34

begge virker ganske fint til min HJ.side så jeg takker mange gange for begge
indlæg.