Et lille problem med "løssluppet" kattesan~
Fra : Katrine Nederby

Dato : 20-05-02 11:25

Jeg er egentlig ret godt tilfreds med den (klumpende) kattesand, jeg bruger,
men det irriterer mig en smule, at kattene slæber lidt med ud hver gang, de
forlader bakken. Jeg synes, jeg fejer og støvsuger i een uendelighed Ved
to af bakkerne, som står sammen, har jeg et kludetæppe liggende, og det
fanger da noget af det. Men på badeværelset, hvor jeg også har en bakke,
ligger der næsten konstant "sandkorn" drysset med let pote ud over det meste
af gulvet, og det slæber _jeg_ så med ud i resten af lejligheden . Nu
overvejer jeg så at investere i en af de der gummimåtter til at lægge foran
bakkens dør, men -og nu kommer spørgsmålet langt om længe *S*- gør de
overhovedet en forskel? -For de er da vist ikke helt billige? Har nogen af
jer erfaringer med dem; -Eller andre geniale måder, at få misserne til at
"tørre" poterne på?

Mange hilsner
Katrine

Fra : Inger Kaya

Dato : 20-05-02 16:27

Hej Katrine.

Jeg har set dem ned til kr. 35,- pr. stk. og det er ikk så galt endda. Men
vi har dem og jo de fanger en del af det med ikk alt og de skal gøre rene
for sand ofte for at fungere.

Men vi synes bestemt det var investeringen værd.

Spinne fra Tinka, Trold og deres fodercentral Inger

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-05-02 10:37

Hej Inger.

Tak for svaret.

Til 35,- kr er det ihvertfald værd at prøve *S*. Må jeg spørge, hvor man kan
få dem til den pris? Jeg har godt nok ikke været på decideret "jagt" endnu,
men synes kun jeg har set dem til 100-og-et-eller-andet. Og det, synes jeg,
var lidt dyrt, hvis ikke de duede til noget alligevel (derfor
spørgemålet)

Mvh.
Katrine