MS Windows
briani 27239
problemer med ikoner samt teksten under ..~
Fra : Janner

Dato : 20-05-02 11:24

Efter at have haft installeret et eller andet skrammel program har jeg fået
nogen triste skygger under mine iconer .... samtidigt savner jeg det "gennem
sigtige" felt under dem ... altså der hvor teksten står. Hvordan får jeg
tingene sat tilbage til standart .... ? Farven på skyggen samt
baggrundsfarven for teksten under ikonerne er blevet afhængig af hvilke
farver der vælges under avanceret udseende. Poster lige et billede i dk bin
så i kan se hvor trist skidtet er kommet til at se ud.

På forhånd tak

Janner
Icq 9419418

Fra : DonE

Dato : 20-05-02 12:53

"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse
Ind i Kontrolpanel/system/visuelle effekter
hak af i boksen ''skygger under ikoner'
så skulle den være der.
/DonE

Fra : Janner

Dato : 20-05-02 19:36

Hej,

Det har du engang svaret tidligere .... men det har intet på sig ... prøv
tjek posteringen i dk bin

Vi håber på mere *S*