Space trading Game
Fra : Svend Tveskæg

Dato : 20-05-02 09:54

Hi Boyz

Hvad findes der af space trading spil i stil med det gamle Frontier
til Amiga'en.

Har lige prøvet Privateer2 - The Darkening men det kører som lort
under WinXP

/*Svend

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 20-05-02 13:05

Svend Tveskæg wrote:

> Hi Boyz
>
> Hvad findes der af space trading spil i stil med det gamle Frontier
> til Amiga'en.

Elite spillene findes også til PC.

Mvh

Bruno

Fra : Martin Thunø

Dato : 07-06-02 16:41

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Elite spillene findes også til PC.

Og det styre *SS*

---
<-Hvis ikke - Giv venligst besked->

Fra : DWM

Dato : 18-05-02 14:01

"Svend Tveskæg" <666@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> Hi Boyz
>
> Hvad findes der af space trading spil i stil med det gamle Frontier
> til Amiga'en.

Hvad med X - Beyond the frontier. Jeg kan godt lide det spil :)
http://www.egosoft.com/X/44index.htm

Om ikke så længe kommer der et nyt som hedder
Earth and Beyond online. Som det fremgår af navnet er
det kun et online spil men det er totalt sejt (er betatester på det)
http://ebweb.westwood.ea.com/preview/index.shtml

Ellers kan jeg ikke rigtigt komme i tanke om andre.

> Har lige prøvet Privateer2 - The Darkening men det kører som lort
> under WinXP

Det kører af lort period :)

/Kenneth Iversen