Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotografen Clark Kent.
Fra : Anarkist Foto ©

Dato : 20-05-02 09:59

Provokerende, forhadt, asocial, forfulgt, irriterende.
Men hvem er Fotografen Clark Kent:
http://www.stockbox.dk/henrigath/

Alt andet lige, så ser det da noget bedre ud end meget af det talentløse,
masseproducerede lort der ellers udstilles på nettet.

--
Thomas Anus
Anarkist Foto ©

Fra : Henri Gath

Dato : 20-05-02 11:31

hahhahah, afsløret.................................

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-05-02 12:23

In article <acaj92$frp$1@sunsite.dk>,
"Henri Gath" <hgath@deepspace.dk> wrote:

> hahhahah, afsløret.................................
> "Anarkist Foto ©" <mp107589@paul.get2net.dk> skrev i en meddelelse

"Gath" (=gat), "Anus"!(?) Og deres billeder ligner ikke det andet lort
på nettet! Det er en meget interessant nyhedsgruppe det her.

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 20-05-02 20:20

Henrik Münster wrote:

> "Gath" (=gat), "Anus"!(?) Og deres billeder ligner ikke det andet lort
> på nettet! Det er en meget interessant nyhedsgruppe det her.

He he... supermand er blevet gennemlyst af røgten-lægen, hvordan står
negativet, ka' du se andet end fækalier...:)

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-05-02 00:16

In article <3CE94C40.29EC1136@niels-ebbesen.net>,
Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> He he... supermand er blevet gennemlyst af røntgen-lægen, hvordan
> står negativet, ka' du se andet end fækalier...:)

Beklager, men jeg har tavshedspligt

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Anarkist Foto ©

Dato : 21-05-02 15:56

> "Gath" (=gat), "Anus"!(?) Og deres billeder ligner ikke det andet lort
> på nettet! Det er en meget interessant nyhedsgruppe det her.

Var det denne uges intelligente indslag fra dig?
Sådan lidt gøren grin med andres navne.

--
Thomas Anus
Anarkist Foto ©

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-05-02 16:17

"Anarkist Foto ©" wrote:

> Var det denne uges intelligente indslag fra dig?
> Sådan lidt gøren grin med andres navne.

Hva' har du bidraget med....?

Fra : Anarkist Foto ©

Dato : 21-05-02 17:27

> Hva' har du bidraget med....?

De 32 timer jeg har deltaget aktivt i gruppen har jeg skrevet følgende:

Muligvis lever det ikke op til dine normer men mon ikke det alligevel slår
både Henrik Münsters og mange af dine indlæg.

--
Thomas Anus
Anarkist Foto ©

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-05-02 20:51

In article <BgtG8.70$Zh2.4153@news.get2net.dk>,
"Anarkist Foto ©" <35mm@get2net.dk> wrote:

> Var det denne uges intelligente indslag fra dig?
> Sådan lidt gøren grin med andres navne.

Nu bliver jeg da helt nervøs for, om du faktisk hedder Anus. Jeg gik ud
fra, at du blot kaldte dig det, for at drille os andre. Jeg har søgt
lidt på nettet, og en af vejviserne har faktisk en Anus Larsen. Der er
ikke nogen med efternavnet anus, og jeg vil derfor fastholde, at jeg
ikke tror på, at det er dit rigtige navn. Da det andet geni kalder sig
Gath, og gattet er anus på en fisk, så tror jeg, at I er i ledtog med
hinanden.

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Anarkist Foto ©

Dato : 21-05-02 21:23

> ... og jeg vil derfor fastholde, at jeg ikke tror på, at det er
> dit rigtige navn.

Jeg kan ikke se nogen grund til at jeg skal retfærdiggøre mit navn over for
dig.

> Da det andet geni .....

Det er svært at opfatte den frase som andet end et forsøg på at virke
nedsættende.

> så tror jeg, at I er i ledtog med hinanden.

Jeg har aldrig været i dialog hverken i skrift eller tale med Clark Kent
eller rettere Henri Gath. Jeg kender intet til manden andet end hvad jeg har
set i div nyhedsgrupper.
Du kan derfor roligt pakke dine små paranoide teorier langt væk.

--
Thomas Anus
Anarkist Foto ©

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-05-02 22:32

In article <T0yG8.133$Zh2.6355@news.get2net.dk>,
"Anarkist Foto ©" <35mm@get2net.dk> wrote:

> Jeg har aldrig været i dialog hverken i skrift eller tale med Clark
> Kent eller rettere Henri Gath. Jeg kender intet til manden andet end
> hvad jeg har set i div nyhedsgrupper.

Bare mærkeligt, som den ene af jer straks er der for at forsvare den
anden.

> Du kan derfor roligt pakke dine små paranoide teorier langt væk.

Også mærkeligt, at du som ny her i gruppen starter en tråd, hvor du
"afslører", at Clark Kent hedder Henri Gath og derefter refererer til
Clark Kent som om du udmærket kender hans image her i gruppen:

> Provokerende, forhadt, asocial, forfulgt, irriterende.
> Men hvem er Fotografen Clark Kent:
> http://www.stockbox.dk/henrigath/

Hvad er fidusen i hele den her tråd, hvis du er så uskyldig?

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-05-02 23:01

Henrik Münster wrote:

> Hvad er fidusen i hele den her tråd, hvis du er så uskyldig?

Anarkist Foto © er heller ikke nybegynder ud i UseNet, han har lært at
citere nogenlunde fornuftigt, og han ka' det sjov med klikbare
henvisninger (message id's), men han har ikke helt tjek på det der med
at holde sig on-topic, så jeg fut'ter lige denne tråd til dk.snak, hvor
der kan pludres vidre, om hvem der har sagt og gjort o.s.v....!

FUT: news:dk.snak

Fra : Anarkist Foto ©

Dato : 24-05-02 05:21

> Bare mærkeligt, som den ene af jer straks er der for at forsvare den
> anden.

Der er mange mærkelige ting i verden. Det er mærkeligt hvorfor du er så
paranoid.
Både Clark Kent og jeg er nok lidt anarkistiske og ligner måske hinanden en
anelse.

> Også mærkeligt, at du som ny her i gruppen starter en tråd, hvor du
> "afslører", at Clark Kent hedder Henri Gath og derefter refererer til
> Clark Kent som om du udmærket kender hans image her i gruppen:

Det gør jeg også. Jeg har læst en del tilbage i gruppen. Hans image er ret
åbentlyst.

Og så er jeg enig med Niels Ebbesen. Vi bør tale lidt mere foto og mindre om
dine paranoide teorier.

--
Thomas Anus
Anarkist Foto ©

Fra : Erik Sjohn

Dato : 24-05-02 18:05

"Anarkist Foto ©" <35mm@get2net.dk> wrote in message
> Var det denne uges intelligente indslag fra dig?
> Sådan lidt gøren grin med andres navne.

TAK - Endelig en der kæmper imod navnetyranismen - hvad man dog ikke skal
høre på !!!

Med venlig hilsen

Erik Sjohn

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 20-05-02 19:53

"Anarkist Foto ©" wrote:

> [...]
>
> Alt andet lige, så ser det da noget bedre ud end meget af det
> talentløse, masseproducerede lort der ellers udstilles på nettet.

Hvad skal vi egenlig med oplysning, i dette fora er man det som man
skriver, og om så Henri Gath var Danmarks, Europas eller verdens
dygtigste fotograf, så ville han i dette fora stadig være troll'en Clark
Kent som skaber ballade.

Men det er da lidt interessant at vide, at troll'en Clark Kent er
fotografen Henri Gath, jeg kender ihvertfald to af de øvrige fotografer
på stockbox.dk, og de vil helt sikkert blive meget pikeret, hvis jeg
fortalte dem, hvordan en af bureauts øvrige fotogafer opfører sig i
denne news-group.

Jeg begynder også at forstå, hvorfor Clark Kent / Henri Gath poster
indlæg som: Message-ID: <news:ac8eb5$mi4$1@sunsite.dk> - det stemmer jo
helt med, at billedbureauerne betragter www.photo-gallery.dk som en
farlig konkurrent, i den branche, er det er jo ikke velset at
fotograferne kan klare sig selv, og de er nok ved at dø ved tanken om,
at jeg stiller mine billeder gratis til rådighed for privat og
ukommerciel brug.

Fra : Clark Kent

Dato : 20-05-02 20:22

Tror helt ærligt ikke, at noget etableret bureau betragter dine billeder som
værende en trussel for deres eksistens............ikke overvurdere dig selv,
Ebbesen...................heheheheheheeh

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev i en

Fra : Clark Kent

Dato : 20-05-02 20:23

Prøv at læse nedenstående igen............."jeg sladrer til mor", er den
egentlige ordlyd............patetisk for en voksen mand

Fra : ab

Dato : 20-05-02 21:07

> ...........patetisk for en voksen mand

Der er nu ikke meget, der tyder på, at han er særlig voksen.

ab

(Den lille nisse smilte, for nu havde han set verdens største (m)and).