Sex i det fri
Fra : Skovtrolde

Dato : 20-05-02 00:41

Hejsa vi er et par der gerne vil prøve at have sex i det fri. Det skal
foregå ved en strand et sted i det sydjydske.
Vi vil gerne være et sted hvor der kan være mulighed for at blive opdaget.
Er der nogen her der kender nogle gode steder eller nogen som dyrker det
samme.

Mvh Par 30/35

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 20-05-02 12:07

Tjaaa, der skulle da være gode muligheder for at blive opdaget i nærheden af
vadehavsområdet, og er det ikke nok, så tag blåvandshuk, eller blokhus,
derer sådan ca altid en halv million turister

Fra : Ole Pedersen

Dato : 20-05-02 15:11

Jeg har prøvet med min samboende for nogle år siden i blokhus området, i
klitterne....vi var meget tæt på at blive afsløret, 2min efter vi har
færdige, kom der en tysk familje....

Men prøv det, det er rigtig sjov og frækt !

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-05-02 19:19

Mon, 20 May 2002 16:11:02 +0200, skrev "Ole Pedersen"
<nej@nejnomail.com>:

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 20-05-02 19:21

Hej .-)

Vores yngste barn er lavet i klitterne ud for Søndervig - og det var en
dejlig oplevelse - uden at blive opdaget
Men sandet er altså mere irriterende end man tror... Det er ALLEvegne...

Hej fra Sandra