Microstar,MS-645E-MAX2-LRU ??
Fra : kfc

Dato : 19-05-02 22:50

hejsa..

er der nogen der har fået det endnu ??

og er det i orden ??

kom gerne med dine kommentar til dette kort da jeg
er brændt varmt på det :)

se evt mere her : http://www.tbreak.com/hard/mobo/msi_645emax2/index.html

Fra : grokraft

Dato : 07-08-02 08:25

"kfc" skrev d. 19-05-02 22:50 dette indlæg :
> [...]
http://www.tbreak.com/hard/mobo/msi_645emax2/index.html

> Ja det kører godt, men der var problemer med at min hp200i kunne
læse Driver cd-rommen jeg ved ikke om dt skyldes det ene eller andet.
Problemet ble løst ved at lave kopi af samme cdrom og bruge den istedet
for.
Efter at have knoklet med harddiskene som var tomme og jeg gerne ville
have
dem til at køre fat32 som winxp helst ikke vil installere, besluttede
jeg at
købe pation magich, så gik det derudaf,. Programmet forklarer på
let forstålig engelsk hvordan man gør.
Harddiskkene wd800jb skulle shuntes pin 4 og 6 hvorefter det torner
derudaf.

ps opstarstid= 20 sec

Hilsen Mogens

http://www.kandu.dk/

Fra : Bachelor

Dato : 07-08-02 12:13

"grokraft" <grokraft.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:%P349.5612$G3.786651@news010.worldonline.dk...
> [...]
> have
> dem til at køre fat32 som winxp helst ikke vil installere, besluttede

Det kunne du da have gjort gratis med fdisk på en Win98 startdiskette
vil jeg tro. Jeg ved dog ikke hvordan den har det med så store diske.