MS Windows
briani 27239
Konvertering fra FAT32 til NTFS
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-05-02 22:00

Greetings!

Hvordan ?

OS: Win2000.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Madsen

Dato : 19-05-02 23:27

Jesper G. Poulsen skrev:

> Hvordan ?

(Subject)

> OS: Win2000.

Prøv at skrive: Convert /? i en kommandoprompt.

Madsen.

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 19-05-02 23:51

Hvis du er i tvivl så er det helt præcist

Dos. Convert mlrum C: mlrum /fs:ntfs enter. Så skulle det være klaret
efter en genstart

Mogens

Fra : kj

Dato : 20-05-02 09:27

"Mogens Holm-Andersen" skrev d. 19-05-02 23:51 dette indlæg :
> [...]
klaret
> efter en genstart
>

> Jeg mener at PartitionMagic kan klare dette også.
mvh
kj

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-05-02 12:33

"kj" <kj.news@kandu.dk> wrote in message

Jeg fandt det i Help... Tak for svarene...

Og du, kj, ryger i killfilteret for denne gang rod af et indlæg.