Counter Strike executable
Fra : Østergaard

Dato : 19-05-02 21:37

Når jeg logger på igennem C.S skriver den, at min C.S executable er out of
date????
Jeg har kørt begge updateringer, jeg har mod, og hvis jeg trykker cancel kan
jeg godt spille, jeg er updateret men det er som om at den ikke ved det???
Jeg kan ikke gemme nogen server i Favorits, hvis jeg gør det så skriver den
næste gang jeg går på---The server data file FAVSVRE.dat appears to be
corrupt ????????????? Hvad er det???
Når jeg så går ind i mine favorits efter at have trykket enten cancel eller
ok så er de alle væk, så skal jeg køre en server update igen for at der er
nogen servere overhovedet, mega giga belastende . Alt dette er sket efter
updatering til 1.4, den skriver også at min halflife er 1.0.0.5 men den er
updateret til 1.0.09 ellers ville jeg ikke kunne spille, er der nogen der
har et godt bud på hvad jeg skal gøre??????

Fra : Dopedog

Dato : 19-05-02 22:41

Har du Halflife ORIGINALT?

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 20-05-02 15:02

Østergaard <d.h@wanadoo.dk> skrev i
> [...]
> updateret til 1.0.09 ellers ville jeg ikke kunne spille, er der nogen der
> har et godt bud på hvad jeg skal gøre??????

VIRUS!!!!
Har selv oplevet dette med v1.3.
Prøvede både at afinstallere *ALT* og geninstallere men intet hjalp.Kørte så
en virus tjek med Norton og 13 viruser dukkede op!!!.Formaterede harddisken
og derefter ingen problemer.Pisse irreterende

Fra : Østergaard

Dato : 20-05-02 19:19

Jeg scanner igennem hver dag, så hvis det er virus,så er jeg mega uheldig

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 31-05-02 20:59

> Jeg scanner igennem hver dag, så hvis det er virus,så er jeg mega uheldig
husker du også at opdater virus scanneren jævnligt, for ellers nytter det jo
ikke noget at scanne hverdag, da der kommer nye virusser næsten hverdag. Jeg
har selv også oplevet det du har været ude for og det var også virus. Men
kan lige nævne at der med cs 1.4 har været div connections problemer når man
joiner cs på normal vis, derfor jeg er glad for at jeg i snart 2 år har
brugt gamespy ingen problemer igennem det, samt at en jeg kender har lavet
et connections tool så man inde fra den pågældende server kan skifte direkte
til en anden server, ret smart.

Hygge og god weekend

Ang3lFire