OT. Film forum
Fra : Lasse Jensen

Dato : 19-05-02 21:36

Hej

Jeg er gået igang med at forsøge på at lave et dansk film forum og ville
egentligt gerne have lidt feedback om hvad folk gerne vil have i sådan
forum. Det drejer sig om hvilke bruger funktioner og hvilke områder/emner
folk gerne ville have, det skal lige siges at forummet skal dække både film
både i biografen, vhs/dvd og andre relaterede film områder.

på forhånd tak og jeg håber ikke at dette bliver betragtet som spam da det
ikke er meningen.

desuden ville jeg bare lige sige at jeg var glædeligt overrasket over star
wars 2, god let underholdning, fede effekter og ja yoda styrer for vildt

Sincerely / Venlig Hilsen

Lasse

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-05-02 21:49

Lasse Jensen skrev:

> Jeg er gået igang med at forsøge på at lave et dansk film forum
> og ville egentligt gerne have lidt feedback om hvad folk gerne vil
> have i sådan forum.

Hvad er der dog i vejen med dk.kultur.film?

--
Mvh. Peter
"Man kan i hvert fald ikke lave en dødsstjerne eller et bælte ..."

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-05-02 22:46

> Hvad er der dog i vejen med dk.kultur.film?

Ja, det spørger jeg også om. Har fungeret glimrende i de 4-5
år jeg har skrevet i gruppen.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.