MS Windows
briani 27239
Windows messenger
Fra : Spinner

Dato : 19-05-02 21:22

Hvordan undgår jeg at den lille platte mand (windows messenger) kommer frem
hvergang jeg åbner outlook eller ekspress...

Spinner

Fra : H.R

Dato : 19-05-02 23:47

"Spinner" <Spinner@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan undgår jeg at den lille platte mand (windows messenger) kommer
frem
> hvergang jeg åbner outlook eller ekspress...
>
> Spinner
---

> je den er sku træls
du kan jo også fjerne den
http://www.dailyrush.dk/boards/1460/topics/12621/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-05-02 00:11

Sun, 19 May 2002 22:22:05 +0200, skrev "Spinner"
<Spinner@tdcadsl.dk>:

>Hvordan undgår jeg at den lille platte mand (windows messenger) kommer frem
>hvergang jeg åbner outlook eller ekspress...

I OE:
Funktioner => Indstillinger => General => Automatically log on to
Windows Messenger.

Fra : H.R

Dato : 20-05-02 00:35

> I OE:
> Funktioner => Indstillinger => General => Automatically log on to
> Windows Messenger.
> -- -----------------------------------------------------------------
det har jeg prøvet
men af underlige grunde
begynder den igen
der sker underlige ting i denne verden
..

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 20-05-02 05:13

H.R <madglad@XXXjubiimail.dk> wrote in message

> det har jeg prøvet
> men af underlige grunde
> begynder den igen

Har du prøvet at ændre indstillingerne gennem Messenger? Under
Options-->Preferences har du mulighed for fjerne fluebenet ved "Run this
program when Windoze starts"

Jacob

Fra : H.R

Dato : 20-05-02 09:48

> Har du prøvet at ændre indstillingerne gennem Messenger? Under
> Options-->Preferences har du mulighed for fjerne fluebenet ved "Run this
> program when Windoze starts"
>
> Jacob
-----------
den lille dumme mand er da ligeglad
han kommer ikke når jeg starter men der gør han
når jeg åbner outlook express

han skal nakkes
jeg ved hvor han bor

Fra : Spinner

Dato : 20-05-02 10:34

Takker mange gange for de gode svar!! Og jeg kan fortælle at den lille mand
er hjemløs...

Spinner

Fra : Søren Solhøj

Dato : 20-05-02 09:05

> [...]
frem
> hvergang jeg åbner outlook eller ekspress...

Prøv denne her hvis du vil have slettet meseenger.
http://www.winguides.com/registry/display.php/989/